یک جشنواره تعاملی با محوریت خدمات دیجیتال
ویستامادیا همکاری جدیدی را با Filimo و Milli برای تسهیل دسترسی جامعه به محتوای فرهنگی و ایجاد یک تجربه تعاملی برای مخاطبان خود آغاز کرد.
براساس روابط عمومی ایراننل ، ویستامادیا با تمرکز بر ارائه خدمات محتوا ، تجربه ای مبتنی بر مشارکت تعاملی و فعال را در اختیار کاربران قرار می دهد و در تلاش است تا با ایجاد یک رقابت جذاب ، ارتباط بین کاربران و خدمات دیجیتال را ارتقا بخشد.
طراحی و اجرای این همکاری توسط Yeldavais ویستامادیا ، با مشارکت پلت فرم سینمای خانگی Filimo و وب سایت و فروش آنلاین طلای طلای طلا ، در مسیر توسعه بازار محتوای کشور و خدمات دیجیتال انجام شد.
این کمپین که با هدف افزایش آگاهی عمومی ، بهبود تعامل کاربران و تبدیل مخاطبان آنلاین به کاربران فعال ، طراحی شده است ، یک صفحه وب اختصاصی طراحی شده و کاربران قادر به رقابت با این صفحه هستند و با انجام مجموعه ای از مأموریت ها در طی یک دوره ۶ روزه ، ثبت و جمع آوری امتیاز می دهند. این امتیازات روزانه ساعت ۱ صبح به روز می شود و شرکت کنندگان می توانند موقعیت خود را در جدول رتبه بندی دوباره مشاهده کنند.
مأموریت های طراحی شده در این کمپین شامل تماشای فیلم و سریال از طریق اینترنت Irancell در پلت فرم Filimo ، ثبت و تأیید اعتبار در سیستم Millie ، پس انداز طلا از طریق این سیستم ، خرید بلیط های سینمای آنلاین از Filimo و همچنین دعوت دیگران به شرکت در کمپین است.
کاربران بر اساس میزان مشارکت در این فعالیت ها امتیاز دریافت می کنند و در پایان دوره ، ۵ شرکت کننده برنده شمش طلا می شوند.
وب سایت Millie و وب سایت فروش طلای آنلاین در ایران ، که جوایز این جشنواره را برگزار می کند ، به ترتیب با توجه به تساوی مشترک بین سه مارک ، به ترتیب به ترتیب ۱ ، ۲ و ۲ گرم طلا و به پنج مورد دیگر ، سه مسابقه برتر را به دست می آورد.
ورود به این کمپین فقط از طریق ثبت نام در صفحه اختصاصی خود امکان پذیر است و کاربران هر بار که بازدید می کنند به طور خودکار وارد حساب خود می شوند و می توانند وضعیت رقابتی خود را ردیابی کنند.
کمپین “Filimo را با Irancell Golden تماشا کنید!” با تمرکز روی خدمات دیجیتال ، تجربه مبتنی بر مشارکت تعاملی و فعال را در اختیار کاربران قرار می دهد و تلاش می کند تا ارتباط بین کاربران و خدمات دیجیتال را از طریق یک رقابت جذاب تقویت کند.
Vistamadia به عنوان بازوی تولید محتوای دیجیتال Irancell به منظور ارائه محتوای صوتی و تصویری و مشارکت با سیستم عامل های داخلی تعریف شده است و یکی از شرکتهای تابعه ایرانسل است. این شرکت تاکنون با چندین سیستم عامل داخلی قرارداد داشته و به افزایش ترافیک داخلی داخلی کمک کرده است. ساخت و ساز چند واقع گرایانه و یک استودیوی تولید محتوای اختصاصی و دوبله فعالیت های دیگری است که مطابق با سند توسعه ایراننل در زمینه تولید محتوا تعریف شده است.
Yaladovaez ، یک بازوی تبلیغاتی هوشمند ، با تکیه بر ظرفیت های فنی و رسانه ای ویستامادیا در ایرانیا ، در حال ساخت مدل جدیدی از تبلیغات دیجیتال است. مدلی که در آن کاربران به جای مخاطبان صرفاً که قادر به تحکیم موقعیت خود به عنوان یکی از سیستم عامل های تبلیغاتی نوآورانه در ایران بودند ، با تمرکز بر توسعه کمپین های هدفمند ، تعاملی و با محوریت داده ها در سالهای اخیر ، به بخشی فعال از تجربه تبلیغات برند تبدیل شده اند.