فرهنگ و هنر

یک خبر سهام عدالتی | سود مرحله دوم سهام عدالت؛ یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان

این روزها مشمولان سود سهام عدالت منتظر اعلام تاریخ پرداخت سود فاز دوم یعنی نیمه دوم سال هستند. اسفند سپرده خواهد شد.


ایران تحلیلی –

این روزها مشمولان سود سهام عدالت منتظر اعلام تاریخ پرداخت سود فاز دوم یعنی نیمه دوم سال هستند. اسفند سپرده خواهد شد. صاحبان سبد سهام ۴۹۲ هزار تومانی در مرحله اول واریز سود ۶۸۱ هزار تومان، پرتفوی ۵۳۲ هزار تومانی ۷۳۶ هزار تومان و سبد یک میلیون تومانی یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان سود دریافت کردند.

بر اساس اطلاعات شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در خصوص جزئیات واریز سود سهامداران در هفته چهارم. دی این ماه حاکی از آن است که ۱۱ ناشر سود جاری و سالانه ۳۲۵ هزار و ۱۳۶ سهامدار را که شامل ۱۱۰۰ میلیارد تومان می شود به حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کرده اند.

این گزارش می افزاید: در هفته چهارم دی در این ماه ۶ شرکت «سرمایه گذاری البرز، داروپخش، داروسازی شاهی داغزی، سرمایه گذاری پارس توشه، مجتمع صنایع و معادن سپاهان، قند تربت حیدریه» سود جاری ۱۰۵ هزار و ۹۰۱ سهامدار شامل ۷۶۲ میلیارد و ۴۷۳ میلیون تومان را از طریق شرکت صمت واریز کرده اند. سامانه سجام.

بیش از ۷۳۶ هزار تومان در مرحله دوم سهام عدالت واریز می شود

این گزارش می افزاید: در هفته چهارم دی در این ماه ۵ ناشر «پلاستیران، سیمان آبیک، معدنی و صنعتی چادرملو، گروه دارویی برکت، سرمایه گذاری سپه» سود سالانه ۲۱۹ هزار و ۲۳۵ سهامدار را شامل ۳۳۹ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان توسط صمت و از طریق سامانه سجام واریز کرده اند.

آمار منتشر شده از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نشان می دهد که از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان هفته چهارم دی سود ماهانه، جاری و سالانه ۷۶۱ ناشر شامل ۱۰۳ هزار و ۹۵۴ میلیارد تومان توسط صمت و از طریق سامانه سجام واریز شده است.

واریز سود مرحله دوم سهام عدالت در نیمه دوم اسفند انجام خواهد شد.

میزان سود مرحله دوم سهام عدالت برای افراد مختلف متفاوت است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا