فرهنگ و هنر

یک خبر عصرگاهی مهم برای سهامداران عدالت/ اعلام جزییات

دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در خصوص آخرین جزئیات روند برگزاری مجامع شرکت های سرمایه گذاری سهام استانی نکاتی را مطرح کرد.


افق میهن –

مهدی حاجیوند دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور حقوق صاحبان سهام گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی بورس، شرکت های سرمایه گذاری سهام استانی باید تا شهریورماه مجامع خود را برگزار کنند. خودشان را در کدال منتشر کرده اند و باید مجالس آنها برگزار شود.

این مسئول در ادامه بیان کرد: با توجه به روند برگزاری مجامع شرکت های سرمایه گذاری سهام استانی، لازم است شورای عالی بورس زمان تعیین شده خود را برای برگزاری کلیه مجامع شرکت های سرمایه گذاری سهام استانی تمدید کند.

دستیار و مشاور ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت همچنین تصریح کرد: اخیراً نمایندگان ناظر مجلس در شورای عالی بورس مشخص شدند، اکنون باید تا جلسات آینده منتظر ماند. شورای عالی بورس در خصوص این موضوع در زمان تشکیل مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت. برای بحث و بررسی قطعاً تمدید زمان برگزاری مجامع شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی تا پایان سال ضروری است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تمامی شرکت های سرمایه گذاری سهامی استانی تا پایان سال مجامع خود را برگزار می کنند؟ وی گفت: پاسخ به این سوال بستگی زیادی به تهیه و همکاری شرکت های تعاونی با صورت های مالی خود دارد و از سوی دیگر شرکت های سرمایه گذاری صورت های مالی خود را به روز کرده و جلساتی را برگزار می کنند. امیدواریم بخش قابل توجهی از این شرکت ها با تمدید مهلت برگزاری مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی تا پایان سال جاری مجامع خود را برگزار کنند، اما تاکید داریم که برگزاری تمامی مجامع منوط به همکاری تعاونی ها و شرکت های سرمایه گذاری است تا طی شود. رویه های قانونی



آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا