فرهنگ و هنر

یک خبر فوری از واریز سود برای یک میلیون سهامدار

در این خبر به پرداخت سود سهام پرداخته شده است.


افق میهن –

تعداد ۱۹ ناشر از طریق اطلاعات سامانه سجام، سود جاری و مطالبات بیش از یک میلیون و ۱۹۶ هزار سهامدار را به مبلغ ۲۸۶۵ میلیارد تومان واریز کردند.

جزئیات واریز سود سهامداران در هفته سوم تیرماه سال جاری حاکی از آن است که ۱۹ ناشر سود جاری، سالانه و حق تقدمی یک میلیون و ۱۹۶ هزار و ۹۲۲ نفر از سهامداران که شامل دو هزار و ۸۶۵ میلیارد و ۵۸۱ میلیون تومان است، به حساب سجامی واریز شده است. از سرمایه گذاران سپرده گذاری کردند

سپرده سود جاری ۱۷ ناشر

این گزارش می افزاید: در هفته سوم تیرماه سال جاری، ۱۷ شرکت «سرمایه گذاری» بهمنS. الماس حکمت ایرانیان، لیزینگ خودرو غدیر، نفت پارس، گروه توسعه مالی مهر آیندگان، گروه بورس کالای دیگر، توسعه سیستم های نرم افزاری ناگین، ژنراتور نیروگاه تجاری فارس، سیمان غرب، سیمان بجنورد، محصولات پتروشیمی قائد بصیر، بیمه پاسارگاد، سیمان شمال ، سیمان سفیدنیریز، بانک تجارت، پتروشیمی پارس و گروه صنایع ایران بهشهر به میزان یک میلیون و ۱۶۶ هزار و ۳۸۲ سهامدار که شامل ۲ هزار و ۷۹۹ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان می شود، به حساب آنها در سامانه سجام واریز شد.

سپرده سود سالانه ناشر

لازم به ذکر است در این بازه زمانی ۲ ناشر «سرمایه گذاری و کشاورزی و صنعت پردیس چین چین» سود و حق تقدم سالانه ۳۰ هزار و ۵۴۰ سهامدار را که شامل ۶۶ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان می شود، از طریق سپرده گذاری مرکزی پرداخت کردند.



آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا