فرهنگ و هنر

یک خبر فوری / مبلغ مرحله دوم سود سهام عدالت کم شد + جزییات

مبلغ مرحله دوم سود سهام عدالت اعلام شد.


ایران تحلیلی –

به گفته وزیر اقتصاد، قرار است سود سهام عدالت ۲۵ باشد اسفند حدود ۳۰٪ کمتر از مبلغ پرداخت شده سپرده گذاری کنید آذر ماه است سید احسان خاندوزی در حاشیه رونمایی از سامانه مدیریت ریسک فساد اداری در جمع خبرنگاران گفت: سود سهام عدالت طبق ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ واریز می شود که این مبلغ ۳۰ درصد کمتر از رقمی است که پاییز امسال به سهامداران واریز شده است.

وی افزود: البته رئیس سازمان بورس رقم دقیق سود سهام عدالت را اعلام می کند و امیدواریم ۲۵ باشد. اسفند ماه باید به حساب سهامداران واریز شود

وزیر اقتصاد در پاسخ به این سوال که سود سهام عدالت متوفیان در این تاریخ واریز می شود یا خیر؟ وی گفت: تمامی صاحبان سهام عدالت در این تاریخ مشمول دریافت سود خواهند شد

نحوه ورود به سایت استعلام حقوق صاحبان سهام

برای دریافت استعلام سهام با کد ملی فقط داشتن کد سجام کافی است. کاربران بازار سرمایه برای دسترسی به اطلاعات باید وارد سایت صمت به نشانی شوند. سپس وارد پورتال یکپارچه ذینفعان شوید و ثبت نام کنید.

پس از تکمیل اطلاعات کاربران می توانند با کد ملی و رمز عبور وارد پنل کاربری خود شوند. برای امنیت بیشتر، رمز یکبار مصرف نیز به شماره همراه سهامدار ارسال می شود.

سهامداران می توانند پس از ورود به پنل، پرتفوی خود را در قسمت اوراق بهادار درگاه الکترونیکی سهامداران مشاهده کنند تا از تعداد سهام سبد سرمایه گذاری خود مطلع شوند.

در قسمت پرتفوی دارایی، تعداد سهام و مبلغ سرمایه گذاری، گردش معاملات، گزارش سود پرداختی، مجامع، اعلام نمادها، گردش دارایی، تاریخچه سود سهام عدالت و گزارش حق تقدم استفاده نشده قابل مشاهده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا