ترندهای روز

یک دختر سایز بزرگ، در آمریکا دختر شایسته شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سارا میلیکن، مدل ۲۳ ساله سایز بزرگ، پس از تاج گذاری برای خانم آلاباما در مسابقه ملی دوشیزه آمریکا (NAM) در کانون توجه رسانه ها قرار گرفت. این پیروزی نه تنها رویای هشت ساله او را برآورده کرد، بلکه او را با چالش جدیدی روبرو کرد: مقابله با قلدری و توهین آنلاین.

سارا پس از اعلام پیروزی با موجی از نظرات منفی و توهین آمیز در فضای مجازی مواجه شد. برخی او را “ناسالم” خطاب کردند و زیبایی او را زیر سوال بردند. اما سارا تسلیم نشد. او در مصاحبه ای گفت: «حتی چیزی که پشت صفحه تایپ می شود می تواند تأثیری ماندگار بر مردم بگذارد. او مصمم است که اجازه ندهد انتقادات تند مانع موفقیت او در مسابقات ملی شود که در فلوریدا برگزار می شود.

سارا، از اتمور، پیش از این دو بار در این مسابقه شرکت کرده است، اما نتوانسته است واجد شرایط شود. او در پست اینستاگرامی خود نوشت: در ۱۵ سالگی برای اولین بار در این مسابقه شرکت کردم و خیلی دوست داشتم برنده شوم. در ۱۶ سالگی، کاملاً خودم را تغییر دادم تا تبدیل به چیزی شوم که فکر می کردم آنها می خواهند. اما یک پسر به من گفت که من آنقدر زشت هستم که نمی توانم برنده شوم. من شرکت کردم تا ثابت کنم اشتباه می کند، اما هنوز رتبه ای نگرفتم.»

پس از هفت سال دوری، سارا به صحنه بازگشت تا توانایی های خود را به خودش ثابت کند. او در مصاحبه ها، کارهای داوطلبانه و ارائه ها شرکت کرد و در نهایت برنده شد. به گفته برگزارکنندگان، امتیازدهی در این مسابقه بر اساس شخصیت، اعتماد به نفس و ارتباط است و هدف آن تجلیل از تنوع و منحصر به فرد بودن افراد است.

سارا، مجری پادکست Girls Gotta Glow، هدفش ارتقای اعتماد به نفس و توانمندسازی زنان است. او همچنین بنیانگذار The Buddy System است که از سال ۲۰۲۰ سعی در ایجاد دوستی بین نسل ها دارد. سارا، یک آرایشگر حرفه ای، برنده جایزه خدمات داوطلبانه رئیس جمهور شد. او اولین زن اهل Atmore است که این عنوان معتبر را دریافت می کند.

یک دختر سایز بزرگ در آمریکا دختر شایسته ای شد

با وجود واکنش‌های منفی، سارا با حمایت گسترده طرفدارانش مواجه شد و یک شبه ۲۵۰۰ فالوور جدید در اینستاگرام و فیس‌بوک به دست آورد. او در پیامی در اینستاگرام رسمی این مسابقه نوشت: چیزهایی که برخی از مردم می‌گفتند واقعاً نفرت‌انگیز بود. ترجیح می دهم به آنها توجه نکنم.»

در حالی که او توانسته است از خود در برابر سخنان تنفرآمیز محافظت کند، تأکید کرد که برای سایر قربانیان آزار و اذیت آنلاین آسان نیست و از مردم خواست مهربان تر باشند.

وی افزود: بهترین راه برای جلوگیری از این حوادث، گسترش مهربانی است، مادران ما به ما یاد دادند: اگر نمی توانید حرف خوبی بزنید، چیزی نگویید، مهم نیست که بدن شما چه شکلی است، مهم نیست از کجا آمده اید. ، شما می توانید هر کاری که در ذهن خود دارید انجام دهید.

یک دختر سایز بزرگ در آمریکا دختر شایسته ای شد

سارا تاکید کرد: “من با زنان بسیار شگفت انگیز و موفقی آشنا شده ام.” این قطعا بهترین بخش بود.”

از آن زمان، صدها حامی صندوق ورودی سارا را با پیشنهادهایی از لباس گرفته تا محصولات زیبایی هزاران دلاری پر کرده اند تا به او کمک کنند تا از دور بعدی عبور کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا