فرهنگ و هنر

یک سریال کره‌ای تاریخی جدید در شبکه تماشا :: ایران تحلیل

سریال کره ای جا میونگ گو در ژانر اکشن و فانتزی برای پخش از شبکه تماشا دوبله شد.

به گزارش ایران تحلیل به نقل از روابط عمومی سیما، این سریال یک سریال اکشن، درام و فانتزی محصول سال ۱۳۸۸ کشور کره جنوبی است که از شبکه تماشا پخش می شود.

مدیر دوبلاژ این سریال امیر حکیمی و صدابرداری آن توسط علی ذوالفقاری انجام شده است.

شیلا آژیر، نسرین اسنجانی، بابک اشکوبوس، ارغوان افراسیاب، ماهوش افشاری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیر بدری، محمد بهاریان، باران بهرامی، علی بی محمدی، محمد تنه، مریم جلینی، ارسلان جولی، محمدرضا اعظم دلبری، سیما رستگاران، شیرین راوشی، آرزو روشناس، منوچهر زنده دل، افشین زه نوری، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، فاطمه شعشانی، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، بههر محمد صادقیان، محمد صادقیان . میلاد فتوحی، پویا فهیمی، شروین تقایی، امیر بهرام کاویان پور، امیر صالح کسروی، نسرین کوچخانی، مریم معینیان، اسفندیار مهرتاش، مریم مهماندوست، علی همت مومیوند، نیما نکویی فرد، حسین حکیمی حکیمی و نعزان عامر از حاضران هستند. از این سریال کره ای .

«جا میونگ گو» یک سریال تاریخی کره ای است و در خلاصه داستان این فصل از این سریال آمده است: امپراتوری ناکرانگ طبل مقدسی داشت که با حمله دشمن به طور خودکار به صدا در می آمد و همه را مطلع می کرد تا گرفتار شبیخون نشوند.

شبکه تماشا مسئولیت نظارت بر این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و ترجمه، ویرایش و دوبله از شبکه تماشا پخش خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا