اخبار اقتصاد ایران

یک واحد تولیدی در شفت رفع توقیف شد و به چرخه تولید بازگشت

مدیر کل صمت گیلان گفت: با ورود دادستان مرکز استان ماشین آلات یک واحد تولیدی در شفت رفع توقیف شد.

افق میهن، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: چند دستگاه پارچه و پرده یک واحد صنعتی شفت که مشکل بدهی داشتند با دستور به موقع سردار کل از توقیف تامین اجتماعی خارج شد. دادستان و انقلاب مرکز استان.

تیمور پورحیدری با اشاره به اینکه توقیف واحدهای صنعتی و تولیدی به دلیل بدهی معوقه راه حل مناسبی برای حل مشکل نیست، افزود: تامین اجتماعی گیلان چهار دستگاه مهتاب بافت شفت را به دلیل بدهی معوق توقیف کرده بود که با ورود سریع و سریع این معوقه رفع شد. دادستان استان تبدیل شد.

وی تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی را ناشی از زیان های معوقه برای اقتصاد استان و کشور دانست و گفت: با رفع توقیف این واحد صنعتی، علاوه بر چرخش چرخ های تولیدی این کارخانه ریسندگی. ، بیش از ۱۲۵ کارگر نیز به عرصه کار و تلاش بازگشتند.

مدیرکل صمت گیلان با قدردانی از حمایت و همراهی دستگاه قضایی به ویژه دادستان رشت افزود: افزایش بیش از ۹۰۰ درصدی تعرفه برق صنعتی و افزایش بیش از ۶۰۰ درصدی تعرفه گاز شرایط را سخت کرده است. تولیدکنندگان و قدرت تولید را از آنها گرفته اند. حمایت و حمایت همه مسئولان تولید و تولیدکننده ضروری است.

شرکت بافت مهتاب گیلان در شهرک صنعتی شهرستان شفت واقع شده است که در زمینه نساجی فعالیت دارد. طرح های توسعه ای زیادی دارد از جمله شرکت برلیان که با متراژ کم و ۲۰ کارگر بافت مهتاب را تولید می کند و هم اکنون با ۳۲۰ کارگر در ۳ شیفت به فعالیت خود ادامه می دهد. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا