اخبار اقتصاد ایران

یک واحد تولید «پروفیل یو پی وی سی» در رضوانشهر افتتاح شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: ۱۵ طرح صنعتی در راستای برنامه های هفتگی دولت به تدریج در حال افتتاح و بهره برداری است.

افق میهن، تیمور پورحیدری در مراسم افتتاحیه واحد تولیدی «پروفایل یو پی وی سی» که همزمان با هفته دولت امسال در گیلان با حضور استاندار و جمعی از استانداران در رضوانشهر برگزار شد، گفت: مسئولان استان عصر امروز: این کارخانه در زمینی به مساحت ۴۲۰۰ متر مربع با حدود ۲۱۵۰ متر سوله و یک ساختمان اداری در محدوده روستای سکام رضوانشهر احداث شده است. شهرستانی که جزو ۱۵ پروژه هفته دولت محسوب می شود.

وی با بیان اینکه ۱۵ طرح صنعتی در راستای برنامه های هفتگی دولت به تدریج در حال افتتاح و بهره برداری است، گفت: برای راه اندازی این کارخانه که امروز افتتاح شد بیش از ۱۷۰ میلیارد سرمایه گذاری انجام شده است.

این مسئول ظرفیت و توانایی این کارخانه را ۷ هزار و ۵۰۰ تن پروفیل UPVC در طول سال اعلام کرد و افزود: این محصولات در صنعت ساختمان کاربرد فراوانی دارند و به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت و خوردگی، جایگزین مناسبی برای چوب در ساخت و ساز

وی مجموع اعتبارات طرح های صنعتی گیلان در هفته دولت را ۳۳۶ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: میزان اشتغال مستقیم ایجاد شده در طرح های صنعتی هفته دولت ۳۵۶ نفر است.

مدیرکل صمت گیلان گفت: پروانه های بهره برداری صنعتی صادر شده از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۴۴۰ مورد بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا