اخبار اقتصاد ایران

یک پیش‌بینی درباره وعده پزشکیان در مورد رفع فیلترینگ :: افق میهن

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: اگر مسئولان به دنبال افزایش محبوبیت پلتفرم های داخلی هستند باید در فضایی معقول با توییتر و اینستاگرام رقابت کنند.

به گزارش افق میهن، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص وعده پزشکان در خصوص فیلترینگ گفت: موضوع فیلترینگ به محل درگیری احزاب، گروه ها، جناح ها و ایدئولوژی های مختلف تبدیل شده است. آیا در یک مقطع زمانی با تفکر اشتباه در این زمینه تصمیم گرفتند و امروز این افراد بدون هیچ کینه ای می توانند بگویند که این تصمیم خوب بوده یا بد؟

وی افزود: فیلترینگ هزینه بسیار بسیار بالایی برای دولت ایران داشته است و شنیده ام که دولت باید سالی دو میلیارد هزینه کند تا بتواند فیلترینگ را حفظ کند، اما از طرفی برای دولت ناامنی ایجاد می کند. زیرساخت های کشور و این IP ها در کشورهای مختلف وجود دارد، بر این اساس حملات سایبری افزایش یافته است. تونل های اطلاعاتی ایران باز شده و به هر شکلی می توانند نفوذ کنند.

این نماینده سابق مجلس تاکید کرد: اگر مسئولان به دنبال افزایش محبوبیت پلتفرم های داخلی هستند باید در فضایی معقول با توییتر و اینستاگرام رقابت کنند.

وی در ادامه گفت: به احتمال زیاد رئیس جمهور موفق به رفع فیلتر شود.

ایمن آبادی در پایان گفت: همه تبلیغات رادیویی و تلویزیونی کاندیداها به هدر رفت چون مردم این رسانه را نمی خواهند اما در فضای اینترنت شرایط فرق می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا