ورزشی

یک پیش‌بینی نگران کننده درباره‌ی استقلال

۹ هفته تا پایان بیست و سومین دوره لیگ برتر باقی مانده و تیم ها به دنبال کسب حداکثر امتیاز هستند تا جایگاه خوبی در پایان فصل کسب کنند. آنها قهرمانی این مسابقات را در اختیار دارند.

تیم پرسپولیس در هفته بیست و دوم در سیرجان به مصاف تیم گل گهر می رود که دیداری سخت برای هر دو تیم خواهد بود. پرسپولیس توانست با تک گل شهاب زاهدی بازی رفت را تمام کند اما در بازی برگشت کار به مراتب دشوارتر خواهد بود.

علیرضا نورمحمدی بازیکن سابق پرسپولیس و کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر وی در خصوص شرایط پرسپولیس در هفته های پایانی رقابت های لیگ برتر گفت: خدا را شکر پرسپولیس قبل از تعطیلات سال نو توانست چندین پیروزی روحیه بخش کسب کند و همین باعث شد بازیکنان با تمرکز خوبی به تعطیلات بروند. این تیم در جدول تنها ۳ امتیاز با صدر فاصله دارد و به نظرم دیدارهای باقی مانده تا پایان مسابقات بسیار مهم و حیاتی خواهد بود.

وی ادامه داد: پرسپولیس با عملکرد خود در دیدارهای نیم فصل دوم واقعا هواداران را به قهرمانی دوباره امیدوار کرده است و بازیکنان این تیم کیفیت بسیار بالایی از خود به نمایش گذاشتند. امیدوارم در این مدت که بازی برگزار نشده، کادر فنی تمرینات خوبی را برای بازیکنان در نظر گرفته باشد و در صورت ادامه روند رو به رشد قبل از عید، مطمئن باشید پرسپولیس تا آخرین لحظه مدعی قهرمانی خواهد بود. روز مسابقات که امیدوارم در پایان شاهد شادی باشیم. هوادار این تیم باشیم

این کارشناس فوتبال افزود: مطمئناً سایر تیم ها امتیاز از دست خواهند داد و از آنجایی که با پیروزی پرسپولیس و شکست استقلال، جایگاه این دو تیم در بالای جدول تغییر می کند. پرسپولیس باید تلاش کند در دیدارهایی که میزبانش است با پیروزی زمین را ترک کند و امتیازی را از دست ندهد، در این صورت امید به قهرمانی برای این تیم بسیار بالا خواهد بود. کم کم داریم به هفته های حساس لیگ برتر نزدیک می شویم و هر تیمی که بتواند فاصله خود را با تیم بعدی جدول حفظ کند و حتی بیشتر کند، بازیکنان آن تیم با اعتماد به نفس بالاتری پا به میدان خواهند گذاشت و انشالله این در پرسپولیس اتفاق خواهد افتاد. پیش خواهد آمد

نورمحمدی در خصوص عدم تمدید قرارداد با بازیکنان اصلی پرسپولیس از سوی مدیریت باشگاه گفت: هر فردی که در پرسپولیس بازی می کند اولویت اول تمدید قرارداد است. زمانی که در باشگاه بودم خیلی دوست داشتم هر سال قراردادم را با پرسپولیس تمدید کنم. حضور در پرسپولیس باعث پیشرفت هر بازیکنی از نظر مالی، فنی، مردمی و… می شود، شاید الان تیمی بیاید و پیشنهادهای سنگینی به بازیکنان بدهد اما آن بازیکن همچنان پشیمان باشد که از پرسپولیس رفت. خواهد بود.

وی در پایان گفت: با توجه به اطلاعاتی که از بازیکنان فعلی پرسپولیس دارم، همه آنها دوست دارند در پرسپولیس بمانند و امیدوارم قراردادشان تمدید شود تا تیم برای فصل آینده منسجم تری وارد زمین شود. نسبت به قبل و پیروزی در مسابقات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا