ترندهای روز

۱۰ روز قبل از سفر برای گذرنامه ثبت درخواست کنید

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه شهروندان برای تشرف به عتبات عالیات در اربعین حداقل ۱۰ روز قبل درخواست خود را در سامانه «پلیس من» ثبت کنند، گفت: زیارت نامه صادر می کنیم. پاسپورت ظرف ۷۲ ساعت.”

سرهنگ غلامحسین کشاورز روز چهارشنبه افزود: مردم می توانند با گذرنامه بین المللی یا زیارتی که در کلانتری ۱۱۳ + ۱۰ پایتخت صادر می شود به اربعین سفر کنند.

10 روز قبل از سفر برای ثبت گذرنامه اقدام کنید

وی ادامه داد: طرح گذرنامه زیارتی از سال گذشته به منظور تسهیل در کار اجرا شده است. زائران برای دریافت آن به اپلیکیشن پلیس من در فضای مجازی مراجعه و به راحتی درخواست خود را ثبت کنند. پس از بررسی های لازم طی ۷۲ ساعت پاسپورت زیارتی دریافت می کنند. بدست بیاور

سرهنگ زاریم کار گفت: از پایتخت نشینان تقاضا داریم دریافت گذرنامه زیارتی خود را به روزهای منتهی به سفر موکول نکنند و از امروز درخواست خود را در سامانه ثبت کنند تا همه عاشقان و عاشقان اباعبدالله از مزایای آن بهره مند شوند. این زیارت معنوی

به گفته وی، در تهران ۲ اداره گذرنامه مرکزی داریم که به هر دلیلی اگر درخواست گذرنامه شهروندان با مشکل مواجه شود، به صورت حضوری به رفع مشکلات دسترسی دارند.

سرهنگ زارم کار افزود: اگر شهروندان از امروز دست به کار شوند و درخواست خود را ثبت کنند، دیگر شاهد تجمع مقابل این ۲ مرکز نخواهیم بود.

وی همچنین گفت: امسال برآورد ما چهار میلیون نفر از کل کشور و ۵۰۰ هزار نفر از تهران برای زیارت اربعین است.

به گفته سرهنگ کشاورزی این تعداد در تهران معادل ۱۰ ماه کار در شرایط عادی است که شامل پیک می شود اما سعی می کنیم این شرایط را مدیریت کنیم و بهترین خدمات را ارائه دهیم.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ یادآور شد: از سوی دیگر بر اساس درخواست هایی که داریم تعداد روزها و ساعات کاری مراکز را افزایش خواهیم داد تا مدیریت بهتری در این زمینه انجام شود.

وی با بیان اینکه گذرنامه باید از لحظه خروج شهروند ۶ ماه اعتبار داشته باشد، گفت: افرادی که سال گذشته گذرنامه زیارتی گرفته اند برای حضور در مراسم اربعین امسال مشکلی نخواهند داشت زیرا این نوع گذرنامه، مانند پاسپورت های معمولی، تا پنج سال اعتبار دارد. دارد.

سرهنگ زارم کار ادامه داد: هزینه صدور گذرنامه ۶۵ هزار تومان است که معادل یک هفتم هزینه گذرنامه بین المللی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا