ترندهای روز

۱۰ متهم نزاع مسلحانه خونین در مشهد دستگیر شدند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

اوایل اردیبهشت در گذشته تعدادی از اوباش مسلح وارد یکی از خیابان های بلوار هور در منطقه شهید باهنر مشهد شدند و با شلیک های مهیب صحنه های وحشتناکی را در مقابل چشمان شهروندان مضطرب ایجاد کردند. در پی شعله ور شدن دعواهای قبلی، اسلحه شکاری به دست گرفتند و به طرف دیگر تیراندازی کردند و صدای دلخراش فحاشی و فحاشی فضای محله را آلوده کرد.

طولی نکشید که با قمه به خانه ها هجوم بردند و برق را قطع کردند. این صحنه های ترسناک لحظاتی بعد رنگ وحشت به خود گرفت و علاوه بر طرفین درگیری مسلحانه، ۳ رهگذر نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و غرق در خون روی زمین افتادند. طولی نکشید که ماجرای تکان دهنده به پلیس ۱۱۰ گزارش شد، جمعی از نیروهای پلیس و امدادگران اورژانس به بلوار هور رفتند و ۵ مجروح را به مرکز درمانی منتقل کردند اما گانگسترهای این درگیری مسلحانه خونین به یک مکان ناشناخته با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، سردار سرتیپ احمد گردنی دستورات محرمانه ای را برای شناسایی سریع عاملان ترور و اوباش گروه قداره صادر کرد و به این ترتیب رصد اطلاعاتی نیروی انتظامی شهید باهنر مشهد وارد مرحله جدیدی شد.

آنها در چند عملیات هماهنگ موفق شدند ۳ نفر از عاملان اصلی این درگیری خونین را شناسایی و دستگیر کنند که ۲ متهم این پرونده نیز روی تخت بیمارستان زیر نظر پلیس بودند. فرمانده انتظامی خراسان رضوی به گروه آموزش دیده پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مشهد سپرده شد و شناسایی مخفیگاه های باندهای فراری با استفاده از فناوری ها و ظرفیت های علمی و در نهایت مخفیگاه ۵ عامل اصلی دیگر این ماجرا آغاز شد. درگیری خونین توسط پلیس محاصره شد. . اینگونه بود که ماموران زبده پلیس اطلاعات و امنیت پس از کسب مجوزهای قضایی از قاضی اسماعیل عندلیب (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) و در چندین عملیات ضربتی ۵ متهم فراری را به دام انداختند و از آنان دو قبضه سلاح شکاری وینچستر کشف کردند.

بررسی ها نشان داد که ۲ نفر از گانگسترهای این نزاع دسته جمعی خارجی هستند و ملیت ۳ متهم دیگر هنوز مشخص نشده است اما تحقیقات تکمیلی همچنان ادامه دارد و یکی از متهمان در اعترافاتی هولناک داستان تکان دهنده ای را فاش کرد. وی گفت: مدت هاست که با طایفه طرف مقابل درگیری داشتیم و چند روز پیش درگیری خونین دیگری بین ما رخ داد به طوری که وقتی با سر و صورت خون آلود به خانه رفتم همسر باردارم تشنج کرد. بعد از دیدن این وضعیت عصبی شد و با حال وخیم به بیمارستان منتقل شد اما در مرکز درمانی فوت کرد و پسرم هم فوت کرد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم انتقام بگیریم و به محل سکونت طایفه مقابل آمدیم و این نوع درگیری ایجاد شد.

تحقیقات پلیس نیز در مورد ادعای این مرد آغاز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا