بانک و بیمه

۱۰ هزار میلیارد وام قرض الحسنه در مازندران پرداخت شده است

وحید مرادنژاد در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه تسهیلات دانش بنیان و حمایت از نخبگان در نظر گرفته شده است، افزود: در سال های اخیر ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات پزشکی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده ایم و امسال نیز وجود دارد. همچنین برنامه ای در این راستا ما داریم.

وی با عنوان اینکه بانکداری دیجیتال شعبه داخلی محسوب می شود، افزود: پیشخوان مجازی مهر ایران ابزاری ابداع کرده است که به مردم امکان می دهد از مراجعه به شعب خودداری کنند و از صفر تا صد به امور بانکی رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: نیمکت مهر قرض الحسنه ایران سومین بانک در رابطه با دانلو همکار بانک از کافه بازار و اهالی اپلیکیشن شین مهر آنها از ایران استقبال کردند.

مدیر امور شعب بانک قرض الحصه ایران یادآور شد: در بخش کشاورزی، قرض الحصه می تواند موتوری بزرگ و موتور محرکه در صنایع کوچک باشد، زیرا قرض الحصه می تواند در همه صنایع و بخش ها ابزار محرکه باشد. . و دولت سیزدهم در تأسیسات قرض الحصه پیشگام بود.

وی با بیان اینکه با نظام بهره و سود نمی توانیم محرک خوبی برای تولید باشیم، افزود: حجم نقدینگی در جامعه بدون تولید منجر به تورم می شود در حالی که قرض الحسنه با اشتغال خرد و به کمک نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد، ستاد اجرای فرمان امام و … موتور محرکه توسعه ایران بزرگ اسلامی است.

مرادنژاد یادآور شد: امسال ۲۴ هزار و ۷۵۳ مؤسسه ازدواج با ۵ هزار و ۹۷۴ میلیارد ریال، ۲ هزار و ۴۳۶ مؤسسه بیماران معلول با ۱۳۰ میلیارد ریال، ۷۶۴ مورد با ۹۴۲ میلیارد ریال، ۱۸ مؤسسه اشتغالزایی و ۹۷۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه داوطلبانه بهزیستی ۵۰ میلیارد ریال تأسیس شد. همچنین یک هزار و ۱۹۳ فقره تسهیلات قرض الحسنه برای تولد فرزندان به مبلغ ۴۳۲ میلیارد ریال پرداخت شد.

وی از پرداخت ۳ هزار و ۳۰۰ موسسه کارآفرینی و اشتغال به ارزش ۲۹۶ میلیارد ریال و ۲۴۱ واحد مشاغل خانگی به ارزش ۱۷۲ میلیارد ریال خبر داد. بالغ بر ۱۰ هزار و ۹۷۱ میلیارد ریال در استان پرداخت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا