بانک و بیمه

۱۱۰ هزار میلیارد ریال بیمه نامه در خوزستان صادر شد

عباس اسکندری در گفتگو با خبرنگاران بازار گفت: ضریب نفوذ بیمه در خوزستان نسبت به نرخ جهانی ۱.۸ است و برنامه هفتم توسعه پایین است و ریسک را پوشش نمی دهد.

وی با ابراز امیدواری از افزایش ضریب نفوذ پوشش بیمه ای با انواع محصولات بیمه ای، افزود: بیمه سلامت، ویترین شرکت های بیمه و پروژه های بسیار بزرگ در خوزستان تحت پوشش بیمه های استان قرار می گیرد.

مدیر بیمه دی خوزستان تصریح کرد: یکی از گلایه های شرکت های بیمه در خوزستان، خروج پرتفوی از استان است که به معنای خروج سرمایه نیست، بلکه با خروج پرتفوی از استان، حق بیمه، مالیات و عوارض شهرداری نیز از خوزستان خارج می شود.

اسکندری گفت: این کار هزینه های کارگران اهواز را می دهد اما بیمه نامه در تهران صادر می شود و سود آن به جیب آنها می رود.

وی با اشاره به صدور ۱۱۰ میلیارد ریال بیمه نامه در خوزستان در سال گذشته، ادامه داد: زمانی که بیمه نامه در تهران صادر می شود، نماینده بیمه این استان از توسعه پایتخت بهره می برد و از آن حمایت می کند.

مدیر بیمه دی خوزستان با اشاره به تصویب طرح اربعین در شورای بیمه کشور و اجرای آن یادآور شد: در این طرح زائران با توجه به ریسک خود سه نوع بیمه نامه طلا، نقره و برنز را خریداری می کنند که هر کدام از این طرح ها دارای مزیت هایی هستند. و ویژگی های خاص خود را دارد.

اسکندری افزود: سال گذشته ۴۶۰ هزار بیمه نامه اربعین صادر شد و امسال نیز نمایندگان بیمه در مرزهای شلمچه و چذابه مستقر هستند.

وی تصریح کرد: در طرح اربعین زائران می توانند در شش بیمارستان امام خمینی (ره) و گلستان اهواز و همچنین عصر عج خرمشهر در شهید چمران سوسنگرد، شهید سلیمانی شلمچه و طالقانی آبادان خدمات درمانی دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا