اخبار بورس

۱۱ صنعت از آوات استفاده می‌کنند/ کارکردن با آوات راحت است

مدیر بازاریابی و فروش محصول آوات:

مدیر بازاریابی و فروش محصولات آوات گفت: آوات در ۱۱ صنعت مختلف کاربرد دارد. از بانک ها و بیمه ها گرفته تا شرکت های ساختمانی، کارخانه های تولیدی، هلدینگ ها و … کار با آوات آسان است.

پوریا بابایی مدیر بازاریابی و فروش محصولات آوات در چارگون در گفتگو با افق میهنتوضیح داد: چارگون یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین شرکت های نرم افزاری در ایران است. چارگون نرم افزار این سازمان را تولید می کند. Chargun هر نرم افزاری را که یک سازمان یا شرکت برای مدیریت کسب و کار نیاز دارد تولید می کند. از نرم افزارهایی مانند اتوماسیون اداری، مکاتبات و غیره گرفته تا منابع انسانی، مدیریت مالی و نرم افزارهای لجستیکی مورد نیاز برای راه اندازی یک کسب و کار.

وی افزود: خط آوات که سه سال پیش راه اندازی شد، خط راه حل ابری شرکت چارگون است. اتوماسیون اداری را برای شرکت های کوچک و متوسط ​​ارائه می دهد تا بتوانند با نرم افزار خوب و رابط کاربری کاملا مدرن و بدون دغدغه سرور و زیرساخت وارد عرصه اتوماسیون اداری شوند.
بابایی برای حضور در نمایشگاه صنعت مالی ادامه داد: شرکت چارگون مشتریان خوبی در صنعت مالی، بانک ها، بورس ها و بیمه ها دارد. با راهکار آوات مشتریان خوبی از کارگزاری ها و سبدگردان ها داریم که از آوات برای مکاتبات داخلی و ارتباط الکترونیکی با سازمان بورس استفاده می کنند. سازمان ها این کار را با هزینه ای مقرون به صرفه انجام می دهند. در این سه سالی که فعالیت می کنیم، سازمان هایی داریم که از ابتدا با ما همکاری داشته اند و هنوز هم با ما همکاری می کنند.

مدیر بازاریابی و فروش آوات تصریح کرد: مهم ترین دلیل حضور ما در نمایشگاه سابقه خدمت رسانی به شرکت ها در این صنعت است. راه حل های مناسبی هم داریم. خط “دیدگاه”، نرم افزار چسب چارگون، در مقیاس سازمانی استفاده می شود. در حوزه BI محصول جدید چارگون ارائه خواهد شد که بسیار جذاب خواهد بود. چارگون با سبد محصولات خود می تواند برای شرکت های بزرگ، بیمه ها و بانک ها خدمات ارائه دهد. کسب و کارهای کوچک نیز می توانند از خدمات ابری جدید Chargon استفاده کنند.

وی در خصوص آوات گفت: برای کار با آوات به دستگاهی نیاز دارید که به اینترنت متصل باشد. در سه سالی که این محصول را ارائه کردیم، کاربرانی از ۱۷ استان کاربر شدند. ما کاربرانی از جنوب استان بوشهر، آذربایجان شرقی، خراسان، تهران و … داریم که این نشان دهنده دسترسی آسان به نرم افزارهای خوب تجاری است. برای اینکه یک سازمان از سطح اداری و اخلاق حرفه ای در بین همه کارکنان یکسان باشد، می تواند به راحتی از این محصول استفاده کند.

بابایی گفت: از آوات در ۱۱ صنعت مختلف استفاده می کنند. از بانک ها و بیمه ها گرفته تا شرکت های ساختمانی، کارخانه های تولیدی، هلدینگ ها و … کار با آوات آسان است. با مراجعه به وب سایت ما، یک حساب کاربری ایجاد می کنید و حتی می توانید به مدت دو هفته از تمامی راهکارهای آوات به صورت رایگان استفاده کنید. با آوات فقط هزینه اشتراک پرداخت می شود. برای پاشیبانی هزینه ای پرداخت نمی شود. برنامه ما در آوات این است که کل نیروی اداری یک سازمان را توانمند کنیم. همه به روز رسانی ها رایگان در دسترس هستند. هدف ما در آوات این است که تمامی شرکت های کوچک و متوسط ​​بتوانند نرم افزارهای سازمانی خوبی برای ارتباطات و مدیریت داخل و خارج سازمان داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا