۱۴۰ همت وام قرضالحسنه؛ دستاورد محصول مهربانی بانک ملی
به گفته بازار ، Abolfazl Najarzadeh ، مدیرعامل بانک ملی ایران ، امروز ، سه شنبه مرداد ۱۳۹۴ از پنج محصول جدید برای بانکداری دیجیتال ، از جمله “NUPID ، KALAP ، رشد ملی و دوستی ملی” و یک برنامه تغییر ماموریت ۵ ٪ تا سال آینده رونمایی کرد.
محمد جعفر غام ، معاون رئیس جمهور در امور اجرایی ، گلامرزا مسباحی مغادام ، عضو خانه کارشناسان و رئیس بانک مرکزی شورای جوریسپودنس ، و سید شمس الدین هوسینی ، رئیس کمیسیون اکونکومیک در این مراسم شرکت کرد.
انتقال بانک ملی از خدمات سنتی به تجارت بانکی دیجیتال
نجارزاده گفت: “با تغییر رویکرد بانک ملی و تلاش همکاران ما ، امروز چهار محصول بانک دیجیتال را می بینیم.” این تغییر از خدمات سنتی به بانکداری دیجیتال گام مهمی در تبدیل بانک کشور است.
وی تأکید کرد که این رویکرد جدید علاوه بر تسهیل خدمات به مشتری ، باعث افزایش بهره وری بانک نیز شده است.
دولت چهارم بر زندگی خانگی متمرکز است
مدیرعامل بانک ملی افزود: “دولت چهاردهم و آقای پزشکی خود به معیشت خانواده و نگرانی های مردم توجه می کنند.” بانک ملی با ۵ میلیون مشتری عمدتاً در خانواده های ایرانی وظیفه دارد.
به گفته وی ، تمام اقدامات انجام شده در زمینه بانکداری دیجیتال با هدف رفع نیازهای روزانه مردم و کاهش مشکلات زندگی آنها است.
نتایج محصول
نجارزاده موفقیت این محصول را اعلام کرد و گفت: در کمتر از دو سال ، ۵ میلیون مشتری در این پروژه شرکت کردند و سه منبع ارائه دادند.
وی ادامه داد: “ما توانستیم یک میلیون و ۶۰۰۰ نفر به ارزش بیش از دو تلاش بپردازیم.” اگر این روند به پایان رسید ، ما باید نیروهای جدیدی را تنظیم کنیم.
به گفته وی ، پردازش غیر ضروری این حجم سوالات نمونه ای برجسته از تأثیر مثبت تحول دیجیتال است.
مأموریت جدید برای شعب بانک ملی
مدیرعامل بانک ملی گفت: “ما قصد داشتیم حداقل ۲ ٪ از تغییر تغییر را در سال آینده انجام دهیم.”
وی افزود: “برای اینکه شعبه از این برنامه پیروی کند ، ما مأموریت های جدیدی را در زمینه بازار ملی و بانکداری شرکت ها ایجاد کرده ایم تا الگوی سنتی وام و خدمات را جایگزین کنیم.”
افزایش در استان ۲ تا ۵ بار
نجارزاده ، که به تأکید بر هیئت های استانها اشاره دارد ، گفت: “ما استانها را به سه دسته تقسیم کردیم و قدرت آنها را ۵ تا ۵ بار افزایش دادیم.
وی گفت: “با این کارزار ، این بازدید به مرکز مرکزی در تهران کاهش یافته و هزینه ها و زمان مشتریان پس انداز می کند.” این یک سیاست عدم تمرکز طبق برنامه دولت است.
همکاران قدردانی می کنند
مدیرعامل بانک ملی گفت: “من از همه همکارانم تشکر می کنم که آنها خدمات بهتری به مردم دادند.” من امیدوارم که با تغییر فرهنگ سازمانی ، ما به مردم عزیزمان خدمات مؤثر و مفیدی ارائه می دهیم.