بانک و بیمه

۱۴۷ شمش طلا معامله شد| خرید شمش از ۳۳.۷ همت گذشت

به گزارش افق میهن، اصغر بالسینی در خصوص برگزاری چهل و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادلات ایران گفت: امروز ۲۱ مرداد ماه، چهل و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران برگزار شد و از ۱۴۷ کیلوگرم (قطعه) شمش طلای عرضه شده در این حراج، تمام ۱۴۷ قطعه شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار بود. میانگین قیمت هر شمش طلا چهار میلیارد و ۵۵۹ میلیون تومان در دو سالن خرده فروشی و عمده فروشی این مرکز توسط متقاضیان معامله و خریداری شد.

وی افزود: بر این اساس در ۴۲ مزایده شمش طلا مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران تا امروز در مجموع ۷۹۶۷ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد که حجم کل معاملات از ۳۳.۷ هزار میلیارد تومان (همت) عبور کرده است.

باید گفت؛ امروز ۲۱ مرداد در این ماه نرخ دلار در تالار معاملات مرکز مبادلات ۴۴۰۰۰ ۷۰۹ تومان، حواله یورو ۴۸۰۰۰ ۸۱۰ تومان، حواله درهم ۱۲۰۰۰ ۱۷۴ تومان و حواله بنار عراق در مجموع ۳۰۰۰ ۳۶۸ معامله شد. تومان. همچنین نرخ دلار در تالار معاملات اسکناس این مرکز به ۴۸ هزار و ۷۳۳ تومان، اسکناس یورو به ۵۳ هزار و ۲۰۳ تومان، درهم به ۱۳ هزار و ۲۶۹ تومان و دینار عراق به ۳ هزار و ۷۱۴ تومان کاهش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا