بانک و بیمه

۱۴ میلیارد دینار ارز اربعین به زائران خوزستانی فروخته شد

علیرضا مهرآبادی در گفتگو با خبرنگاران بازار گفت: پست بانک با توجه به شبکه گسترده بانکی در کشور از سوی بانک مرکزی به عنوان یکی از هفت بانک متولی پرداخت ارز اربعین انتخاب شد.

وی در خصوص پرداخت ۸۸ هزار ارز اربعین به زائران این سفر معنوی افزود: از ابتدای ماه صفر و آغاز پیاده روی اربعین تاکنون ۱۴ میلیارد و پانصد دینار عراقی ارز اربعین به زائران خوزستانی پرداخت شده است. برای سفرشان به گربالا.

مدیرعامل پست بانک خوزستان یادآور شد: این رقم معادل ۵۴۵ میلیارد تومان است و روند پرداخت ارز اربعین به زائران این سفر معنوی همچنان ادامه دارد.

مهرآبادی گفت: بانک پست استان در سال گذشته با پرداخت ۵ میلیارد و سیصد میلیون دینار رتبه پرداخت ارز اربعین را در کشور کسب کرد.

وی با تصریح بر اینکه بانک های فعال در پرداخت ارزی کمتر از ۱۰ شعبه خود را در این کار گنجانده اند، تصریح کرد: با توجه به گستردگی شعب، پست بانک ۲۰۰۰ امتیاز را در این کار لحاظ کرد.

مدیرعامل پست باتک خوزستان با بیان اینکه ۴۰۰ بانک پستی شهری و روستایی برای پرداخت ارز اربعین انتخاب شده اند، ادامه داد: با ظرفیت استان ۱۰۰ باجه بانکی در خوزستان و ۱۸ شعبه در این حوزه فعال است.

مهرآبادی ادامه داد: قرار است ظرفیت ها در استان دو برابر شود و کار مردم نسبت به سال گذشته راحت شود.

وی با تاکید بر اینکه هر کد ملی فقط یک بار می تواند ارز اربعین را دریافت کند، تصریح کرد: اگر سفر هوایی باشد البته می تواند ارز مسافرتی هم دریافت کند اما اگر زمینی باشد فقط ارز اربعین دریافت می کند.

مدیرعامل پست بانک خوزستان گفت: دریافت ارز اربعین به صورت حضوری یا حضوری انجام می شود. در روش غیر حضوری بله از طریق پیام رسان و در روش شخصی زائران باید با مدارک خود این مراحل را طی کنند به شعب پست بانک مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا