بانک و بیمه

۱۸۴ مرکز درمانی استان سمنان طرف قرار داد بیمه دی هستند

بازار، گروه استانی: این روزها به مناسبت سالگرد تاسیس شرکت بیمه است دی در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۸۲ با مجوز رسمی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی. شرکت بیمه ای که از نظر پوشش در استان سمنان عملکرد خوبی داشته است.

با مهدی خواجه زاده مدیر بیمه دی در استان سمنان درباره شرایط کاری این شرکت بیمه به گفت و گو نشستیم و وی در این گفت و گو درباره تعهدات بیمه ای صحبت کرد. دی سطح پوشش بیمه ای استان سمنان نیز تشریح شده است.

* ابتدا به من بگویید موضوع فعالیت های شما چیست؟

موضوع فعالیت شرکت بیمه دی انجام فعالیت های بیمه مستقیم در انواع بیمه های زندگی و غیرزندگی تابع مقررات مرجع نظارت است. کار بیمه دی ترکیبی از دانش، تخصص و تجربه برای ارائه محصولات و خدمات بیمه ای مناسب و با کیفیت به مشتریان است. تدوین دستورالعمل های توسعه که ارزش افزوده ایجاد می کند و رضایت مشتریان را جلب می کند نیز در دستور کار قرار دارد.

* در مورد هزینه های بیمه دی گفتن

یکی از تمایزات این گروه، دریافت رتبه دارایی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به مدت چهار سال متوالی است. مفتخریم که بیمه شده ایم دی این یکی از پنج شرکت بزرگ بیمه در کشور است. شرکت بیمه دی اخیرا افزایش سرمایه قابل توجهی داشته است که بسیار خوب است و سرمایه این شرکت با ۴۵ درصد افزایش از ۵۹۵۰ میلیارد ریال به ۹۵۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

میزان فروش بیمه نامه در شرکت بیمه دی در ۱۰ ماهه امسال بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال بوده است

میزان فروش بیمه نامه در شرکت بیمه دی در ۱۰ ماهه امسال بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال بوده که رقم قابل توجهی است. یکی از افتخارات بیمه در سال های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸، رتبه اول گروه موسسات بیمه در بین ۱۰۰ شرکت داخلی، همچنین رتبه اول فروش و بهره وری کلی و در سال گذشته از سوی بیمه مرکزی در رسیدگی به شکایات رتبه اول را کسب کرده است.

* آیا گروه هدف خاصی دارید؟

خیر، اما به دلیل وابستگی شرکت بیمه است دی به بنیاد شهید یکی از قراردادهای مهم شرکت بیمه ارائه خدمات تکمیلی بیمه سلامت به خانواده های معزز شهدا، جامعه ایثارگری، جانبازان و آزادگان از افتخارات این شرکت می باشد.

* در مورد بیمه دی و استان سمنان را توضیح دهید

قرارداد بیمه دی با بیش از ۹۶۰۰ مرکز درمانی. در استان سمنان با بیش از ۱۸۴ مرکز درمانی شامل ۵۱ داروخانه و ۱۲ بیمارستان و همچنین ۱۰ شریک همکاری در زمینه درمان بیمه ای قرارداد داریم. دی استان سمنان در خدمت بیمه شدگان است.

به طور متوسط ​​ماهانه بیش از ۲۴ میلیارد ریال از محل قرارداد بیمه به مراجع بهداشتی سرازیر می شود دی در استان سمنان پرداخت می شود. بیمه دی امروزه به یک برند درمانی در استان سمنان تبدیل شده است. هر روز با درخواست سازمان های مختلف برای انعقاد قراردادهای درمانی مواجه می شویم.

بیمه دی در تمام شهرستان های استان سمنان میز خدمت دارد، پرداخت ها به مراکز درمانی تا پایان مهرماه انجام شد و انتظار داریم مراکز طرف قرارداد خدمات خوبی به بیمه شدگان ارائه دهند. دی است.

در ده ماهه امسال بیش از سه هزار و پانصد نوع بیمه نامه تنها در شعبه سمنان صادر شده است. دی علاوه بر این بیش از ۳۵ شرکت بیمه در کشور وجود دارد که از این تعداد حدود ۲۳ شرکت در سمنان فعالیت می کنند و ۲۰ درصد از بازار بیمه درمان تکمیلی کشور در اختیار شرکت بیمه است. دی است.

امسال طرح دارو رسن برای بهره مندی ۷۰ درصد از جمعیت استان سمنان اجرا شد.

بیمه دی دارای ۴۸ شعبه و بیش از ۱۳۰۰ نمایندگی و کارگزار در کشور است و در اکثر شهرها حضور دارد. بیش از ۲۰ نماینده و پنج کارگزار بیمه در استان سمنان فعالیت دارند دی شرکت عملیاتی و بیمه دی در اکثر شهرهای استان وجود دارد.

همچنین در سامانه شکایات بیمه ای پاسخگویی مشتریان در کمتر از ۴۸ ساعت و با تاکید بر اصل مشتری مداری در این شرکت بیمه انجام می شود. دی موفق به دریافت تندیس طلایی رضایت مشتریان از بیمه مرکزی شده است. مشتریان می توانند روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ با شماره تلفن ۱۶۷۱ با مدیران و مسئولان بیمه تماس بگیرند. دی که در تمامی بخش ها فعال هستند

* از پوشش ها و فعالیت های خاص خود بگویید

امسال طرح دارو رسن برای بهره مندی ۷۰ درصد از جمعیت استان سمنان اجرا شد. در گام بعدی قصد داریم ثبت الکترونیکی قبوض درمان را در کشور معرفی کنیم که هم اکنون برای چند بیمه گذار در حال اجراست.

بیمه امروز دی توانست جایگاه خود را در بازار پر رقابت استان سمنان حفظ کند. البته ما معتقدیم برای ارائه خدمات خوب به مردم باید از ارزان فروشی پرهیز کرد. بیمه دی امروز از جایگاه خوبی در استان برخوردار است و همچنین سعی کرده ایم با همکاری پلیس، دستگاه های اجرایی و قضایی خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم.

طرح های بیمه هفتگی دی در سمنان بازدید از آموزشگاه نیکان و برگزاری مسابقه نقاشی و مقاله نویسی با موضوع بیمه، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران با حضور مسئولین استانی، برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس شرکت بیمه. دی با حضور مدیران استانی، جمعی از نمایندگان و کارکنان بیمه دی و کاشت نهال و درخت از جمله برنامه های هفته بزرگداشت تاسیس شرکت بیمه دی در سمنان برگزار می شود و از هفته اول شروع و تا پایان آن هفته ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا