ترندهای روز

۲۰ جنایت تازه در پرونده دلقک قاتل/ پرونده قاتل سریالی پسران نوجوان بعد از اعدام او سنگین‌تر شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

جان وین گیسی یکی از مخوف ترین قاتلان زنجیره ای در آمریکا بود که جنایاتش شهر شیکاگو را در دهه ۱۹۷۰ به وحشت انداخت. در آن سال ها بسیاری از پسران جوان و نوجوان در این شهر به طور مرموزی ناپدید شدند و مردم از حضور یک جنایتکار سریالی که پسران را قربانی کرده بود صحبت می کردند. با این حال هیچکس از اسرار این جنایات خبر نداشت تا اینکه دستگیری مردی به نام جان وین گیسی به اتهام قتل های زنجیره ای مردم شیکاگو را شوکه کرد.

جان گیسی یک فعال اقتصادی محترم بود که سعی داشت به همه، به ویژه مردان جوان کمک کند. او پسران بیکار را به کار می گرفت و حتی لباس دلقک می پوشید تا کودکان بیمار را در بیمارستان ها سرگرم کند، اما در پشت صحنه این چهره دوست داشتنی و مورد اعتماد شهر، مردی جنایتکار بود که پسران نوجوان و جوان را به خانه خود کشاند، به آنها تجاوز کرد و سپس او این افراد را بکشد و اجسادشان را در زیرزمین خانه اش دفن کنید. با دستگیری این قاتل مخوف، تا مدت ها خبر اعترافات او مهمترین خبر رسانه های آمریکایی بود. این مرد که ملقب به «دلقک قاتل» بود هرگز به تعداد قربانیان خود اشاره نکرد، اما پلیس بقایای حداقل ۳۳ پسر نوجوان و مرد جوان را حفاری کرد. به این ترتیب مرد جنایتکار مسئولیت قتل این افراد را بر عهده گرفت و سرانجام در ۲۲ اسفند ۱۳۵۹ به اتهام قتل ۳۳ نفر به اعدام محکوم شد و پس از تحمل ۱۴ سال حبس، با تزریق مواد مخدر اعدام شد. در سال ۱۹۹۴. اکنون، چند سال پس از اعدام دلقک قاتل، کارن کونتی، وکیل سابق این مرد، ادعا می کند که تعداد قربانیان جان وین گیسی بسیار بیشتر از آن چیزی است که مقامات فکر می کردند. به گفته وی، دلقک قاتل حداقل ۲۰ نفر بیشتر از ۳۳ نفری که در سال ۱۹۸۰ برای آنها محکوم شده بود، کشته است.

اظهارات جدید وکیل دلقک قاتل در واکنش به بقایای اجسادی است که از خانه مرد جنایتکار به دست آمده اما هویت آنها مشخص نشده است. به نظر می رسد این قاتل بدنام راز جنایات بسیاری را با خود دفن کرده است که شاید هرگز فاش نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا