بانک و بیمه

۲۱۳ میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در یزد پرداخت شده است

چیزی را گزارش کنید بازار به نقل از تبلیغات اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان یزد، «محمدرضا فلاحتی»، تصریح کرد: حمایت دولت سیزدهم از افراد شاغل در مشاغل خانگی برای تحقق این امر ایجاد اشتغال پایدار بوده است. وی با توسعه فعالیت های اقتصادی گفت: این دولت ۲۱۳ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی در استان یزد اعطا کرده است.

وی با بیان اینکه مزایای فوق به دو صورت مستقل و حمایتی به متقاضیان پرداخت شد، ادامه داد: تسهیلات مشاغل خانگی در استان یزد به ۳۶۰۰ مدعی مستقل پرداخت شد و مشاغل حمایتی مشاغل خانگی معادل ۴۰۰۰ نفر و در سال ۶۰۰ شغل ایجاد شد. این منطقه.

فلاحتی بیان کرد: تعداد مجوزهای صادر شده از سوی دولت سیزدهم در استان یزد در حوزه مشاغل خانگی حدود ۹۲۰۰ مجوز مستقل و پشتیبان است و با توجه به محدودیت منابع ارائه شده توسط بانک، همه متقاضیان موفق به اخذ این مجوز نشده اند. مجوزها امیدواریم در چند سال آینده تمامی متقاضیان بتوانند در راستای رونق و توسعه مشاغل خانگی خود از حمایت های مالی دولت بهره مند شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ادامه داد: ۹ هزار و ۸۲۳ میلیارد ریال به ۷ هزار و ۶۵۲ طرح در حوزه تسهیلات تبصره ۱۶ استان با ایجاد فرصت اشتغال برای ۶ هزار و ۵۴۸ نفر و تسهیلات تبصره ۱۸ به مبلغ پرداخت شد. تسهیلات ایجاد شده در تبصره ۱۸ بالغ بر ۹۸۳ میلیارد ریال به ۱۳۷ طرح پرداخت شد که برای ۵۲۴ نفر فرصت اشتغال ایجاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا