بانک و بیمه

۲۴ هزار کالا را با اطمینان و اعتبار بانک سینا بخرید| خرید با تسهیلات آنی به مشتریان

به گزارش بازار، بانک سیمارت بازار سینا، بستر تجارت الکترونیک بانک سینا است. این بازار به کاربران امکان خرید و فروش کالا و خدمات از طریق اینترنت را می دهد و امکان پرداخت الکترونیکی را نیز ارائه می دهد. بانک سینا با این خدمت جدید عملا گامی دیگر در مسیر سنتی تعریف نظام بانکی در سطح بین المللی برداشته است.

این بازار می‌تواند به‌عنوان واسطه‌ای بین فروشندگان و خریداران عمل کند و به آن‌ها کمک کند تا معاملات را آسان‌تر و امن‌تر انجام دهند.

در این طرح، از یک سو، تسهیلات اعطایی بر اساس مصرف واقعی پرداخت می شود، از سوی دیگر، کارفرمایان می توانند در صورت تمایل به افزایش قدرت خرید کارکنان و افزایش رضایتمندی سازمان از خودسازی بیشتر، حمایت خود را انجام دهند. اعتماد به نفس.

غلامرضا فتحعلی که از زمان حضورش در این بانک به دنبال مسیر تحول دیجیتال بوده است، چندی پیش در مورد سیمارت گفت: بانک سینا پس از معرفی اپلیکیشن «سیبانک» به عنوان اولین محصول پلتفرم بانکی خود، در شرایط فعلی قرار گرفته است. با راه اندازی بازار «سیمارت» گام جدیدی در توسعه بانکداری دیجیتال برداشته شده است.

مدیرعامل بانک سینا در ادامه به تشریح ابعاد طرح کسب و کار راهبردی در چارچوب چشم انداز سه ساله این بانک پرداخت و گفت: بر اساس برنامه ریزی ها و رویکردهای آینده نگر در راستای توسعه سرزمین هوشمند سینا تلاش می کنیم. در این زمینه با راه اندازی بازار «سیمارت» به عنوان بخشی از اکوسیستم بانک دیجیتال سینا، ارائه خدمات مطلوب و ارزش افزا برای گروه های مشتریان در دستور کار قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعات موجود از سیمارت، بازار هوشمند سینا یکی از محصولات سرزمین هوشمند سینا است که محصولات بسیاری از گروه های کالایی برای خرید به مشتریان عرضه می شود. در این سامانه امکان خرید تسهیلات سازمانی بانک سینا برای کارکنان وجود دارد.

در این طرح، از یک سو، تسهیلات اعطایی بر اساس مصرف واقعی پرداخت می شود، از سوی دیگر، کارفرمایان می توانند در صورت تمایل به افزایش قدرت خرید کارکنان و افزایش رضایتمندی سازمان از خودسازی بیشتر، حمایت خود را انجام دهند. اعتماد به نفس.

اعطای تسهیلات هدفمند

مهدی باستان، معاون برنامه ریزی و بازرگانی بانک سینا، سومین مزیت این بستر را در ارائه هدفمند تسهیلات بانک سینا در بستر «سیمارت» در راستای حمایت از تولیدات ایرانی می داند و می گوید: پرداخت هدفمندی استفاده از تسهیلات این بانک از طریق سامانه «سیمارت» با رویکرد حمایتی از کالای ایرانی، رونق تولید را به همراه خواهد داشت.

مهدی باستان گفت: پس از طراحی و ارائه اپلیکیشن «سیبانک» در این کشور به عنوان محصولی متناسب با نیازهای خرده فروشی و بانکداری اجتماعی، در گام دوم سامانه «سیمارت» یا بازار هوشمند سینا را با هدف ارائه خدمات معرفی کردیم. تسهیلات بانکی هدفمند

وی تصریح کرده بود: یکی از دغدغه های مهم در نظام بانکی این است که تسهیلات ارائه شده از محل مصرف واقعی منحرف نشود تا پول بیشتری ایجاد شود و نقدینگی و تورم بالا نرود. در راستای سیاست کنترل تورم دولت، سامانه سیمارت به گونه ای طراحی شده است که در این بازار هوشمند بتوانیم همزمان با افزایش قدرت اعتباری خریداران از طریق بازاریابی و فروش بیشتر محصولات ایرانی، رونق تولید داخلی را تجربه کنیم.

باستان هوشمندی سیمارت را مزیت رقابتی این سامانه عنوان می کند و می افزاید: این ویژگی که یکی از پارادایم های حوزه های کسب و کار دیجیتال است، کارایی این سامانه را برای رفع نیازهای مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزایش می دهد.

اعطای تسهیلات سازمانی برای کارکنان

مدیرعامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات سینا نیز درباره این بستر می گوید: خرید تسهیلات سازمانی بانک سینا به کارکنان سازمان ها و شرکت ها در بازار «سیمارت» امکان پذیر است.

ابراهیم محمدی می گوید: بر اساس استراتژی های طرح تجاری راهبردی بانک سینا، وظیفه توسعه کسب و کارهای دیجیتالی این بانک به شرکت توسعه فناوری اطلاعات سینا که یکی از شرکت های تخصصی این بانک در حوزه فناوری اطلاعات محسوب می شود، محول شده است.

وی می افزاید: بانک سینا با اعطای وام یک میلیارد ریالی در قالب خرید قرارداد مرابحه، امکان خرید کالا در سامانه سیمارت با بازپرداخت ۳۶ ماهه را برای کارکنان سازمان ها و شرکت ها فراهم کرده است.

وی با اشاره به مزیت های بازار سیمارت گفت: اهمیت سیمارت این است که با حمایت از تسهیلات بانک سینا، سازمان ها می توانند نقش مهمی در تامین مالی کارکنان خود برای خرید کالاهای اساسی داشته باشند.

در حال حاضر بازار سیمارت می تواند بیش از ۲۴۰۰۰ محصول را در گروه های کالایی مختلف از برندهای معروف به سفارش بانک سینا عرضه کند که به شرح توضیحات لوازم خانگی، طلا و جواهرات به شش بخش اصلی و قابل تفکیک تقسیم می شوند. کالاهای دیجیتال، اقلام بهداشتی و آرایشی، خدمات گردشگری (مسافرت خارجی و داخلی) در اختیار مشتریان این پلتفرم قرار دارد.

۲۴۰۰۰ محصول در ۶ حوزه

در حال حاضر بازار سیمارت می تواند بیش از ۲۴۰۰۰ محصول را در گروه های کالایی مختلف از برندهای معروف به سفارش بانک سینا عرضه کند که به شرح توضیحات لوازم خانگی، طلا و جواهرات به شش بخش اصلی و قابل تفکیک تقسیم می شوند. کالاهای دیجیتال، اقلام بهداشتی و آرایشی، خدمات گردشگری (مسافرت خارجی و داخلی) در اختیار مشتریان این پلتفرم قرار گرفته و تجربه خرید آنلاین بی نظیری را از طریق گزینه های بانکی به شما ارائه می دهد. با این حال، این تمام ماجرا نیست، زیرا عرضه کالا/خدمات به طور مداوم در حال افزایش است و بانک سینا در واقع به اهرمی برای توسعه اقتصاد دیجیتال با ضریب اطمینان بالاتر تبدیل می شود.

در این پلتفرم می توانید با استفاده از موجودی بانکی خود یا پشتیبانی کارفرمایان معتبر، محصولات مورد علاقه خود را از فروشگاه اینترنتی سیمارت خریداری کنید.

در وب سایت این پلتفرم آمده است: با سیمارت خرید به تجربه ای آسان، جذاب و دلپذیر تبدیل می شود و کاربران نگران اصالت کالا یا مراحل پرداخت نیستند و شما را در تمامی امور همراهی می کنند.ما در تمامی موارد همراه شما هستیم. مراحل خرید خود را انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که تجربه خرید شما غیر قابل جایگزین است.

هدف این پلتفرم جامع ارائه تمام نیازهای شما در یک مکان است. از لوازم الکترونیکی گرفته تا لباس های مد، از تجهیزات ورزشی تا لوازم خانگی، از کتاب های علمی تا آثار هنری و بسیاری موارد دیگر.

تعهد بانک سینا به مشتریان خود در این بستر، ارائه مشاوره های مالی و خدمات بانکی منحصربفرد است و هر خرید را به فرصتی بی نظیر برای بهره مندی از خدمات بانکی و به دست آوردن محصولات مورد نظر تبدیل می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شروع یک تجربه خرید بی نظیر از طریق سیمارت با مشاورین این پلتفرم در سایت سیمارت simart.ir تماس بگیرید و با آپشن های بانکی وارد دنیای خرید آنلاین شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا