اخبار اقتصاد ایران

۲۷۰ هزار گیلانی مشمول پاداش «خوش مصرفی برق» شدند

مسعود صادقی خمامی، مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان از اختصاص ۱۲ میلیارد تومان پاداش به قبوض برق ۲۷۰ هزار مشترک گیلانی به دلیل رعایت الگوی مصرف برق خبر داد.

افق میهن، مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان از اختصاص ۱۲ میلیارد تومان پاداش به قبوض برق ۲۷۰ هزار مشترک گیلانی به دلیل رعایت الگوی مصرف برق خبر داد.

مسعود صادقی خمامی ضمن قدردانی از همکاری مشترکین برق استان گیلان در اجرای برنامه های مدیریت مصرف که منجر به مدیریت موثر مصرف برق در ساعات پیک مصرف برق شده است، گفت: از ابتدا خرداد در این ماه تاکنون ۲۷۰ هزار قبض برق مشترکان خانگی در استان گیلان پاداش داده شده است.

وی تاکید کرد: الگوی مصرف برق در استان گیلان در فصل پیک ماهانه ۴۵۰ کیلووات ساعت است که در صورت رعایت این الگو، مشترکان در قالب تخفیف در قیمت برق مصرفی پاداش دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان تاکید کرد: جوایز امسال بر اساس فرمول ۲۰ برابری است و مشترکان به ازای هر کیلووات ساعت کاهش مصرف برق تا ۲۰ برابر پاداش دریافت می کنند و در صورت مراجعه به نرم افزار برق من، از آنها می گیرند. می توانند تخصیص قبض برق خود را ببینند. پاداش باشد

وی ادامه داد: از آنجایی که الگوهای جوی افزایش دمای هوا را برای هفته جاری و هفته آینده پیش بینی می کند، پیش بینی می شود میزان مصرف برق در استان افزایش چشمگیری داشته باشد و این موضوع پایداری شبکه برق را حفظ کند. به خصوص در ساعات اوج مصرف با چالش مواجه خواهد شد.

صادقی ضمن قدردانی از همکاری ارزنده مشترکان برق استان خاطرنشان کرد: در هفته پیش رو کلیه مشترکین برق به ویژه در بخش های اداری و خانگی در مدیریت مصرف برق نهایت همکاری را داشته باشند تا از مصرف برق جلوگیری شود. هرگونه اختلال در تامین برق نبودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا