ترندهای روز

۲ برادر کینه‌توز، مرد جوان را در محل کارش کشتند

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

محسن اختی، بازپرس شعبه اول بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران روز دوشنبه شانزدهم بهمن وی سال گذشته مسئول دیده بان قتل در پایتخت بود، از سوی ماموران کلانتری ۱۲۰ سیدخندان از قتل یک مرد افغانستانی مطلع شد.

بازپرس جنایی با اعلام این خبر دستور حضور تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل را صادر کرد و خود وی نیز راهی محل حادثه شد. در تحقیقات اولیه با جسد مردی ۳۰ ساله مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو جان خود را از دست داده بود. همچنین تحقیقات اولیه نشان داد مقتول مدتی است در ساختمانی که در آن کشته شده مشغول به کار بوده است. همچنین مشخص شد که سایر کارگران ساختمانی همان شب با شنیدن صدای درگیری و درگیری از خواب بیدار شده و مشاهده کردند که ۲ مرد افغان به شدت وی را مجروح کرده و سپس با تهدید بقیه کارگران فرار کرده اند.

به این ترتیب تحقیقات مربوط به این پرونده تا زمانی که تیم جنایی به ردپای یکی از بستگان مقتول دست یافتند ادامه یافت. وی درباره این حادثه گفت: خانواده مقتول با خانواده ای از طایفه دیگر در افغانستان اختلاف و درگیری داشتند که مقتول برای جلوگیری از مشکلات و این اختلافات افغانستان را ترک کرد و برای کار به ایران آمد. چند هفته پیش درگیری دیگری بین پدر مقتول و خانواده دو برادر قاتل رخ داد و آن دو برادر به قصد انتقام به محل کار مقتول رفتند و او را با ضربات چاقو کشتند.

با کسب این اطلاعات، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از متهمان در شهریار شدند و پس از اخذ مجوز قضایی، وی را دستگیر کردند اما متوجه شدند برادرش به ناشناس متواری شده است. محل.

متهم در تحقیقات ابتدا با اظهارات ضد و نقیض گفت: من و برادرم با مقتول و طایفه اش اختلاف داشتیم تا اینکه تصمیم به انتقام گرفتیم. روز قتل به محل کار مقتول رفتیم و برادرم با ضربات چاقو مرد جوان را کشت. من بی گناهم و برادرم یک نفر را کشت و حالا نمی دانم کجا فرار کرده است.

با شنیدن اظهارات یکی از دو برادر مظنون، تحقیقات ادامه یافت تا امروز، متهم فراری دستگیر و به شعبه اول بازپرسی دادسرای امور جنایی منتقل شد. وی به قتل یک جوان با چاقو در سیدخندان اعتراف کرد و گفت: این قتل را برای انتقام انجام دادم.

در حال حاضر با دستور بازپرس اختیاری، متهم برای تکمیل تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا