ترندهای روز

۲ سارق مسلح در خمین اعدام شدند

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

حکم دو سارق مسلح و عاملان شهادت ستوان دوم مرتضی براتی در شهرستان خمین اجرا شد.

برخورد قاطع و عدم اختصاص هر نوع دوستی قانونی با مجرمان جرایم خشن و خطرناک که امنیت مردم را به خطر می اندازد همواره مورد تاکید رئیس قوه قضائیه به مسئولان قضایی بوده است.

2 سارق مسلح در خمین اعدام شدند

در همین راستا صبح امروز حکم اعدام دو سارق مسلح پس از طی مراحل قانونی در شهرستان خمین اجرا شد.

ابراهیم گامیزی دادستان شهرستان خمین در خصوص جزئیات این پرونده گفت: بنا به گزارش ماموران پلیس آگاهی در بامداد چهارم دی ماه ۱۳۹۸، سارقان مسلح در شهرستان خمین با ماموران انتظامی درگیر شدند و با دو دستگاه خودرو از محل متواری شدند. . در جریان تعقیب و گریز، سارقان در میدان حجاب شهرستان خمین به سمت ماموران پلیس تیراندازی کردند که منجر به شهادت ستوان دوم مرتضی براتی شد.

وی گفت: سارقان در حال فرار از محل هستند که با دستورات قضایی و اقدامات پلیسی در نهایت متهمان در استان های دیگر شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان شهرستان خمین با بیان اینکه متهمان پرونده دارای سابقه چندین فقره سرقت بودند، ادامه داد: پس از دستگیری سارقان، کیفرخواست پس از تحقیقات در تاریخ ۶ تنظیم شد. بهمن در ماه ۱۴۰۰ اتهام محاربه و فساد مالی صادر و پرونده به دادگاه ارسال شد.

وی ادامه داد: پس از انجام تشریفات قانونی دادگاه با حضور وکلای متهمان تشکیل شد و در نهایت ۲ نفر از متهمان شرکت در محاربه با تیراندازی و از بین بردن امنیت معابر به اعدام محکوم شدند.

گمیزی گفت: حکم متهمان به دیوان عالی کشور ارسال شد که تایید و اجرا شد.

دادستان شهرستان خمین بیان کرد: حکم این متهمان صبح امروز ۱۸ مهرماه در ملاء عام اجرا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا