ترندهای روز

۲ متهم، ارتکاب قتل را گردن یکدیگر انداختند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

این درگیری خونین هشتم تیرماه سال جاری اتفاق افتاد. پس از آن ماموران پلیس آگاهی بازپرس محسن افچی را که در آن روز مسئول نگهبانی قتل پایتخت بود، اعلام کردند. ساعتی بعد بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه تیم تحقیقات جنایی برای دستگیری عاملان قتل راهی محل درگیری شدند.

تحقیقات نشان داد مقتول از اهالی محله قتل بوده است. شاهدان عینی این درگیری مرگبار گفتند: دعوا زمانی شروع شد که دو نفر که ما آنها را نمی شناختیم اما به نظر می رسید در اطراف زندگی می کردند به اینجا آمدند. انگار مست بودند و شخصی که اینجا زندگی می کرد و اکنون کشته شده است به دو جوان مست گفت که محل را ترک کنند اما آنها با صدای بلند جواب دادند و این باعث شروع درگیری شد. در پایان، دو جوان با چاقو به سر بچه های محل ما ضربه زدند. او را به بیمارستان رساندیم اما در بیمارستان فوت کرد.

در ادامه تحقیقات، بازپرس و تیم جنایی راهی بیمارستان شدند و جسد را معاینه کردند و گروهی از ماموران آگاهی در محل درگیری حضور داشتند و تحقیقات خود را ادامه دادند. در هر صورت بازپرس جنایی پس از بررسی های اولیه دستور انتقال جسد از بیمارستان به پزشکی قانونی را صادر کرد.

در پایان تحقیقات محلی، ماموران آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری یکی از متهمان تحت تعقیب شدند. این متهم اذعان کرد: آن زمان مست بودیم. مقتول با ما درگیر شد و دوستم او را با چاقو زد و با هم فرار کردیم.

به این ترتیب پس از شناسایی هویت متهم دوم، وی نیز تحت تعقیب قرار گرفت و در نهایت این جوان ۸ ساله پس از حدود دو ماه تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد اما وی به حضور در درگیری مرگبار اعتراف کرد و گفت: من. دوست ضربه مهلکی را به مقتول وارد کرد. ضربه بزنید

در حال حاضر با توجه به اینکه دو متهم دستگیر شده در این پرونده یکدیگر را به زدن ضربات مهلک متهم می کنند، تحقیقات با صدور قرار قانونی برای هر دو نفر ادامه دارد تا مشخص شود چه کسی ضربه مهلک را به مقتول وارد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا