ترندهای روز

۲ موبایل‌قاپ در تیر اندازی پلیس زمین‌گیر شدند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

این دو سارق که یکی از پاها و دیگری گلوله خورده است تیر او به پشت افتاد، اکنون تحت بازجویی هستند.

مامورانی که پس از تعقیب و گریز دو متهم را با تیراندازی متوقف کردند، در گزارش خود نوشتند: به دو موتورسوار مشکوک شدیم و به آنها دستور ایست دادیم، اما دو نفری که سوار موتورسیکلت بودند با افزایش سرعت، فرار کردند. ما به دنبال آنها رفتیم و در نهایت با رعایت قانون استفاده از سلاح به دو نفر تیراندازی کردیم.

هم اکنون پرونده تشکیل شده توسط این متهمان در شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی توسط بازپرس نقدی در حال رسیدگی است.

متهمی که از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود پس از بهبودی نسبی توسط ماموران کلانتری و بازپرس ناحیه ۳۴ مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: من و همدستم قصد سرقت گوشی تلفن همراه را داشتیم که ماموران به ما مشکوک شدند و دستور توقف دادند اما ما فرارکردن.

وی ادامه داد: سال ها پیش خیاطی می کردم اما مصرف مواد مخدر و هزینه آن باعث شد وارد قاچاق شوم. سال ۹۲ با یکی بودم که به خاطر دو کیلو شیشه دستگیر شدیم. سپس به اعدام محکوم شدم، اما سال گذشته که ۱۰ سال حبس را گذرانده بودم، تقاضای عفو کردم و کمیته بخشودگی موافقت کرد و حکم من لغو شد و به ۳۰ سال حبس محکوم شدم. از پارسال اجازه رای دادن داشتم و بعد از ۱۰ سال با وثیقه ۵ میلیاردی بیرون آمدم. همدست مواد مخدر من هنوز در زندان است. وقتی بیرون آمدم حالم بد بود، یکی دیگر از دوستانم به من پیشنهاد تلفن داد. اون شب داشتیم بالا و پایین نگاه میکردیم که یکی رو صدا کنیم که تعقیبمون میکرد تیر خوردیم و دستگیر شدیم.

با این اعترافات متهم که از بیمارستان مرخص شده راهی پلیس آگاهی شد و متهمی که کمرش مجروح شده همچنان در بیمارستان است و در آینده نزدیک مورد بازجویی قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا