اخبار اقتصاد ایران

۳۵ تفاهم نامه با دهیاران برای ساخت پلاک‌های تلفیقی کد پستی هوشمند

محمدحسین هوشنگی مدیر کل پست گیلان گفت: ۳۵ تفاهم نامه برای تولید پلاک کد پستی هوشمند یکپارچه دارای کد QR با روستاییان منعقد شده است.

ایران تحلیل، محمدحسین هوشنگی مدیر کل پست گیلان از انتقال و تحویل ۷ میلیون مرسوله در استان تا پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: پست گیلان توانست ۷ میلیون مرسوله را در استان توزیع و تحویل دهد. استان در سال گذشته .
وی افزود: ایجاد سازوکارهای لازم برای توسعه فروش محصولات بومی و بومی در استان و همچنین انعقاد تفاهم نامه همکاری با چند گروه فعال تولیدی و فروش در بستر تجارت الکترونیک منجر به افزایش ۱۵ درصدی ترافیک پستی استان نسبت به مدت مشابه قبل که از نظر سهم ترافیک پستی، پست گیلان ششمین استان پرتردد کشور است.
هوشنگی افزود: از کل تردد مرسولات استان بیش از ۳ میلیون آن مربوط به مرسولات و گاوصندوق های ارسالی از مبدأ گیلان به مقاصد سایر استان های کشور است که مقدار قابل توجهی آن مربوط به الکترونیک است. – نامه های تجاری که نشان از ظرفیت بالای فروشگاه ها دارد. فروشگاه های اینترنتی و اینترنتی در استان فعال هستند که می طلبد با اتخاذ سیاست های مناسب در سال و هم افزایی با سایر سازمان ها و متولیان استان و در راستای ایجاد اشتغال پایدار، از فعالان عرصه کسب و کارهای اینترنتی حمایت بیشتری شود. نسبت به گذشته

مدیر کل پست گیلان در ادامه بهسازی و نوسازی فضاهای عملیاتی و همچنین تجهیز ناوگان حمل و نقل سنگین به منظور تسریع در تحویل مرسولات پرداخت. وی اقدامات مهم پست را کاهش مدت مرسولات و ارتقای شاخص های کیفی دانست و افزود: برنامه ریزی و ساماندهی توزیع مرسولات پستی در روستاها که اقدامات اجرایی آن از سال گذشته با هدف ارائه خدمات پستی در روستاها انجام شده است. مناطق و حاشیه شهرها از اولویت های مهم پست گیلان در سال جاری خواهد بود.
وی همچنین با اشاره به اینکه اقدامات پست گیلان در خصوص اجرای سامانه استاندارد ملی آدرس در سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: تا پایان سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۱۱ هزار نقطه در نقاط شهری و بیش از ۴۹ هزار نقطه روستایی در استان وجود دارد. جغرافیایی کدگذاری شده اند. و ۵۶ تفاهم نامه با شهرداری های استان و ۳۵ تفاهم نامه با دهیاران برای ساخت پلاک کد پستی هوشمند یکپارچه دارای کد QR منعقد شده است. اجرای پروژه JNEF در استان باید به صورت مستمر ادامه یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا