ورزشی

۳ امتیاز شیرین نکونام از قزوین

قزوین میزبان اولین بازی فصل استقلال مقابل شمس است آذر بود نکونام علیرغم اینکه بازیکن زیادی نداشت برای برد به میدان آمده بود و از طرفی شاگردان سعید هم حضور داشتند که نمی خواستند در خانه امتیاز از دست بدهند. در نهایت شاگردان نکونام موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک شمس آذری را شکست دهند.

بازی هفته اول – بیست و چهارمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران

جمعه: ۲۶/۰۵/۱۴۰۳; ساعت: ۱۹:۳۰

ورزشگاه: سردار آزادگان قزوین / پنج هزار تماشاگر

گروه داوری: پیام حیدری / مشارکت: سعید قاسمی، محمد عطایی; داور چهارم: حسین زمانی / داور VAR: کوپال ناظمی; کمک داور VAR: احمد محمدی / ناظر: رضا سخنان

ترکیب شمس آذر:

محمدامین رضایی، امیرحسین صدکی، هومان ربیع زاده، مهدی محمدی، علی آزاد منش، میلاد شیخ فخرالدینی، امیرمحمد نسایی، صادق آلبوصابیح، امید علیپور، نوید کومار و مجتبی فخریان.

سرمربی: سعید زهی

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، محمدحسین اسلامی، جلال الدین مشاریپوف و آرمان رمضانی.

سرمربی: جواد نکونام

توضیحات گل:

خورشید آذر صفر – استقلال ۱ (دقیقه ۵۴: آرمان رمضانی): رافائل سیلوا از زمین خود ضربه ای خطا به سمت دروازه میزبان زد که ابتدا رمضانی با ضربه سر توپ را وارد دروازه کرد، مهار مهدی محمدی ناقص بود و توپ به رمضانی برگشت. مشخص شد این بازیکن با ضربه ای نامتعادل دروازه را باز کرد.

خورشید آذر یک – استقلال یک (دقیقه ۸۹: امیرمحمد نسایی): پس از ارسال کرنر روی دروازه استقلال، رافائل سیلوا مدافع شمس را کشید. آذر او مرتکب خطا شد که پس از بررسی ها VAR آن را تایید کرد و پیام حیدری به سود میزبان اعلام پنالتی کرد و نسایی برخلاف جهت حرکت حسینی توپ را وارد دروازه کرد.

خورشید آذر ۱ – استقلال ۲ (دقیقه ۴+۹۰: محمدحسین اسلامی): روی حمله سریع از سمت راست و ارسال رامین رضاییان به سمت دروازه، محمدحسین اسلامی موفق شد دروازه را باز کند. در ابتدا این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد اما پس از بررسی صحنه توسط اتاق VAR تایید شد و گل اسلامی بازی را ۲-۱ کرد.

هشدارها:

مهدی محمدی از شمس آذر در دقیقه ۱۱

لحظات حساس:

دقیقه ۲: شمس بعد از خطای روزبه چشمی آذر صاحب یک ضربه پشت محوطه جریمه داشت که ضربه علی آزادمنش از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵: رامین رضاییان با حرکتی دیدنی و ترک بازیکنان شمس، ضربه خود را آذر به سمت دروازه فرستاد که توپ او به مدافعان برخورد کرد و به کرنر رفت. ضربه کرنر رامین هم خطرناک و مستقیم به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: استقلال صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه رمضانی در آستانه ورود به دروازه به پای مدافع شمس برخورد کرد. آذر مردود شد بعدها کمک داور اعلام کرد که رضاوند قبل از این ضربه در آفساید بوده اما به دلیل وجود VAR کمک داور اجازه ادامه بازی را داد.

دقیقه ۲۰: روی توپ ارسالی به پشت مدافعان شمس آذر، دروازه بان میزبان از دروازه خارج شد و در پشت محوطه جریمه قصد داشت توپ را با ضربه سر به بیرون بفرستد که خوش شانس بود، پس از برخورد به پای ماشاریپوف، توپ از دور خارج شد. او و بالاخره بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: استقلال از سمت چپ حمله خوبی را آغاز کرد، پاس رضاوند به زبیر رسید و او توپ را به رضاییان داد که ضربه رامین، محمدامین رضایی دروازه بان شمس را به ثمر رساند. آذر راهش را به گوشه ای رساند.

دقیقه ۶۰: پاس بسیار خطرناک بازیکنان شمس آذر او دو بازیکن را به سمت دروازه پاس داد و فخریان نتوانست دروازه را باز کند.

دقیقه ۶۲: ارسال خطرناک بازیکنان شمس آذر توسط آزادمنش با برخورد به بازیکنان استقلال به کرنر رفت.

دقیقه ۶۵: پاس سریع و تیز آزادمنش به دلیل وزش باد شدید به یکباره تغییر جهت داد و زمانی که می خواست وارد دروازه شود، حسینی با واکنشی فوق العاده توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۳: شمس آذر او در گوشه زمین صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال دیدنی و سریع بازیکنان این تیم به طرز خطرناکی از کنار تیرک به بیرون رفت.

دقیقه ۷۷: روی یک کار تیمی دیدنی از سمت راست، محمدحسین اسلامی با یک پاس زمینی تیز توپ را به سمت دروازه فرستاد که این توپ از کنار مشاریپوف گذشت و او نتوانست دروازه خالی را باز کند.

دقیقه ۸۰: شوت هومان ربیع زاده از راه دور به صورت خطرناکی روانه دروازه استقلال شد که حسینی با واکنشی دیدنی توپ را دفع کرد.

دقیقه ۸۴: ضربه حسین شهابی از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا