اخبار اقتصاد ایران

۳ تا از بهترین شامپوهای ضد ریزش مو

ریزش مو یکی از رایج ترین مشکلات زنان و مردان است. ریزش مو به دلایل مختلفی مانند ژنتیک، آب و هوا، افزایش سن، استرس، تغییرات هورمونی و غیره رخ می دهد که خوشبختانه می توان با شامپوی ضد ریزش بخرید ریزش مو را تا حدی کنترل کرد و به رشد مجدد مو کمک کرد. اما تعداد بالای شامپوهای ضد ریزش مو، انتخاب محصول مناسب را کمی سخت کرده است. در این مقاله ۳ تا از بهترین شامپوهای ضد ریزش مو را معرفی می کنیم.

بهترین شامپوهای ضد ریزش مو:

۱- شامپو آلپسین کافئین C1

۲- شامپو دو اثره کافئین آلپسین

۳- شامپو تنظیم کننده کافئین آلپسین

علت ریزش مو چیست؟

قبل از خرید شامپو باید علت ریزش مو را بدانید. طبق تحقیقات انجام شده، ریزش مو بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ تار در روز طبیعی است، اما اگر بیشتر از این تعداد باشد، توصیه می کنیم به پزشک متخصص مراجعه کنید. از جمله دلایل ریزش مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عوامل ژنتیکی
  • افزایش سن
  • کاهش وزن شدید
  • استرس و اضطراب
  • تغییرات هورمونی
  • عوارض جانبی داروهای مختلف

معرفی ۳ تا از بهترین شامپوهای ضد ریزش مو

آلپسین این یک برند شامپو آلمانی است که در سال ۱۹۰۵ ساخته شده است. شامپوهای آلپسین دارای فرمولاسیون گیاهی خاصی است که باعث می شود کافئین در ۱۲۰ ثانیه به ریشه مو برسد و با استفاده روزانه موهای قوی تر و سالم تری برای افراد ایجاد شود.

در ادامه مطلب ۳ تا از بهترین شامپوهای ضد ریزش مو از برند آلپسین ما به شما معرفی کردیم.

۱- شامپو آلپسین کافئین C1

شامپو ضد ریزش آلپسین c1

به خرید شامپو آلپسین C1 اصل کلیک.

شامپو ضد ریزش مو سی وان آلپسین یکی از بهترین شامپوهای ضد ریزش مو در جهان و حاصل سالها تحقیق برند آلپسین می باشد. این شامپو حاوی کافئین، روی و نیاسین است که به ریشه مو انرژی می دهد، فولیکول مو را تقویت می کند و در نتیجه باعث رشد مجدد مو و ریزش مو می شود. همچنین استفاده از شامپو C1 Alpesin باعث حجم و پر شدن موها می شود.

  1. ضد ضرر
  2. اثر مستقیم روی ریشه مو
  3. رشد مو را تقویت کنید
  4. بدون سیلیکون
  5. مناسب برای آقایان و خانم ها

۲- شامپو دو اثره کافئین آلپسین

شامپو دو اثر آلپسین

شامپو دو اثر آلپسین همانطور که از نامش پیداست دو عملکرد دارد: ضد ریزش و ضد شوره سر. این شامپو مخصوص موهای چرب است و به دلیل وجود اسید سالیسیلیک و پیروکتون اولامین باعث شل شدن سلول های پوسته پوسته شده و شوره سر و خارش پوست سر را از بین می برد و از عود شوره سر جلوگیری می کند. همچنین شامپو دو اثر آلپسین دارای کمپلکس کافئینی است که باعث تقویت ریشه مو و بهبود روند رویش مجدد مو می شود.

  1. ضد ضرر
  2. ضد شوره سر
  3. خاصیت ضد میکروبی دارد
  4. تقویت کننده ریشه مو
  5. مناسب برای آقایان و خانم ها

۳- شامپو تنظیم کننده کافئین آلپسین

شامپو تیونینگ آلپسین

شامپو تیونینگ آلپسین ضد ریزش موی ارثی و ضد سفیدی مو و به حفظ رنگ تیره مو کمک می کند. برای افرادی که موهای خاکستری و موهای مشکی دارند مناسب است.

  1. ضد ریزش مو
  2. ضد سفیدی مو
  3. حاوی رنگدانه موثر
  4. حاوی کمپلکس کافئین فعال
  5. مناسب برای آقایان و خانم ها

چکیده مقاله

ریزش مو دلایل مختلفی دارد و روش های درمانی متفاوتی دارد پس حتما قبل از خرید شامپوهای ضد ریزش علت ریزش مو را بررسی کنید و در صورت نیاز به متخصص مراجعه کنید.

برخی از شامپوهای موجود در بازار قادر به کنترل و درمان ریزش مو هستند. از بهترین شامپوهای ضد ریزش مو می توان به شامپو سی وان آلپسین، شامپو دو افکت آلپسین و شامپو تیونینگ آلپسین اشاره کرد.

آیا با استفاده از شامپوی ضد ریزش مو می توان ریزش مو را کنترل کرد؟

بله، در صورت خرید شامپوی اصل و با کیفیت می توانید ریزش مو را کنترل کنید. اگر شامپویی می خرید که باعث خارش، پوسته پوسته شدن و قرمزی پوست سر می شود، فوراً استفاده از آن را متوقف کنید.

بهترین شامپوی ضد ریزش مو برای مردان خارجی چیست؟

شامپو کافئین آلپسین C1 بهترین شامپو ضد ریزش خارجی مردانه از برند آلمانی آلپسین با فرمولاسیون کاملا گیاهی برای جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد مو می باشد.

بهترین شامپو آلپسین برای ریزش موی زنانه چیست؟

شامپو کافئین آلپسین C1 حاوی سولفات است اما همچنان برای ریزش موی خانم ها مناسب است مگر اینکه موهایشان را رنگ کرده، کراتینه یا پروتئین درمان کرده باشند، در این صورت باید از شامپوهای سولفات آهن مانند شامپوهای پتال فرش یا OGX استفاده کنند.

بهترین شامپوی ایرانی برای ریزش مو چیست؟

شامپو ضد ریزش و تقویت مو فولیکا یکی از بهترین شامپوهای ایرانی ریزش مو می باشد که قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا