ترندهای روز

۳ روستای بخش احمدی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه پروژه های مذکور جزء مصوبات سفر قبلی استاندار هرمزگان به بخشداری احمدی بوده است، افزود: در راستای بهبود وضعیت آب روستاهای مذکور، تکمیل این پروژه مورد تاکید استاندار هرمزگان قرار گرفت که پیگیری شد. به طور جدی توسط آبفای هرمزگان خوشبختانه پیشرفت فیزیکی چشمگیری داشته و تا هفته آینده به بهره برداری می رسد.

وی در تشریح جزئیات حجم عملیاتی این پروژه گفت: مخزن ۵۰۰ مترمکعبی این روستاها نیز تکمیل شده است و با هدف بهره برداری از این مخزن، عملیات ۶ کیلومتر خط انتقال نیز آغاز شده است. به زودی تکمیل خواهد شد.

حمزه پور هم هدفش حفر چاه بود تامین آب این روستاها خاطرنشان کرد و گفت: این چاه به تازگی تجهیز شده و عملیات برق رسانی آن به پایان رسیده است و با تکمیل موتورخانه این چاه به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان همچنین از احداث ۹ کیلومتر خط انتقال در فاز دوم این پروژه خبر داد و گفت: برای این پروژه در فاز اول ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است. برای تکمیل فاز دوم پروژه .

وی ابراز امیدواری کرد: با تکمیل این پروژه شاهد بهبود وضعیت آب شرب جمعیتی بالغ بر ۱۰۰۰ نفر در روستاهای پشق احمدی، هاشم بلم و بنگود باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا