ورزشی

۳ شکایت جدید پرسپولیس از علیرضا بیرانوند

بعد از اینکه علیرضا بیرانوند قراردادش را یک طرفه با پرسپولیس فسخ کرد راهی تراکتور شد و قرمزها هم از او شکایت کردند که فدراسیون فوتبال هنوز در این مورد تصمیمی صادر نکرده است.

چندی پیش علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس به دلیل جعل اسناد مالی شکایت کرد، حالا بازیکنان پرسپولیس سه شکایت جدید از بیرانوند ثبت کرده اند.

در مورد اول باشگاه پرسپولیس مدعی شده است که علیرضا بیرانوند در سال ۱۳۹۶ در یکی از بازی های قرارداد سرخپوشان لباس رسمی و برند رسمی را بر تن نکرده و به همین دلیل طبق قرارداد باید ۷۰ هزار دلار غرامت به سرخپوشان بپردازد. .

در مورد دوم پرسپولیسی ها معتقدند این دروازه بان در همان سال برای دومین بار از پوشیدن لباس های اسپانسر پرسپولیس در مسابقه ای خودداری کرده و طبق ادعای سرخ ها باید ۹۲۰ میلیون تومان به پرسپولیس غرامت بپردازد.

در مورد سوم، باشگاه پرسپولیس با ارائه مدارکی اعلام کرد که بر اساس گزارش کارشناس حسابرسی، علیرضا بیرانوند در سال ۱۳۹۶ و زمانی که با پرسپولیس قرارداد داشت، درآمدی از تبلیغات داشته که طبق اصلاحیه قراردادش با سرخپوشان، او ۳۰ درصد از درآمدش را به تبلیغات پرسپولیس پرداخت می کرد اما از این کار خودداری کرده است.

باشگاه پرسپولیس هر ۳ پرونده شکایت از بیرانوند را در مراجع قضایی مطرح کرده است تا اختلاف حقوقی قرمزها و دروازه بان سابقشان پس از جدایی ادامه پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا