ورزشی

۳ چالش پرسپولیس برای جذب یحیی

تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال یک مدافع برای تقویت خط دفاعی خود برای فصل آینده است و یکی از گزینه هایی که در رسانه ها به عنوان بازیکن مورد نظر پرسپولیس و خوان کارلوس گاریدو مطرح شده است، یحیی عطیه الله، مدافع مراکشی این بازیکن روسی است. تیم فوتبال سوچی .

۲ میلیون هزینه رضایت نامه

اما به نظر می رسد جذب این بازیکن برای پرسپولیس کار آسانی نیست. اولین موضوع مربوط به بند فسخ قرارداد این بازیکن است. یکی از رسانه های مراکشی بند فسخ یحیی عطیه را ۲ میلیون یورو اعلام کرده و باشگاه سوچی روسیه حاضر نیست بدون دریافت این مبلغ رضایت نامه این بازیکن را صادر کند.

عطیه الله در زمستان ۲۰۲۴ با مبلغ ۵۰۰ هزار یورو از ویداد مراکشی به سوچی رفت و تا سال ۲۰۲۶ با این تیم قرارداد بست و فصل گذشته سوچی در لیگ برتر روسیه به رده آخر رسید و سقوط کرد. در قرارداد این بازیکن با سوچی آمده است که در صورت سقوط این تیم به دسته پایین تر، عطیه الله می تواند با پرداخت ۲ میلیون یورو قرارداد خود را فسخ کرده و به تیم دیگری برود.

رقابت با الاهلی مصر

یکی دیگر از چالش های پرسپولیس برای خرید این بازیکن، پیشنهاد الاهلی مصر است. این باشگاه مصری به عطیه الله پیشنهاد داده است. البته مدیر ورزشی سوچی اعلام کرده که این باشگاه مصری پیشنهاد رسمی نداده است اما در صورت توافق بر سر میزان رضایت نامه می توانند این بازیکن را جذب کنند. لازم به ذکر است که الاهلی حدود ۳ ماه است که به دنبال جذب این بازیکن است.

همزمان رسانه «آخر سعه» از عدم تمایل این بازیکن برای حضور در پرسپولیس خبر داد و نوشت: عطیه الله پس از دریافت پیشنهاد از باشگاه الاهلی مصر می خواهد به این باشگاه بپیوندد. به همین دلیل اگر مدیران پرسپولیس و «خوان کارلوس گاریدو» علاقه مند به جذب این بازیکن هستند باید با الاهلی رقابت کنند.

یحیی از باشگاه فرار کرد

اما یکی دیگر از مشکلات این بازیکن این است که رسانه های روسی اعلام کرده اند که او از باشگاه گریخته است و مسئولان باشگاه از او اطلاعی ندارند و به همین دلیل قصد دارند به فیفا شکایت کنند. به نظر می رسد بی نظمی های این بازیکن در سوچی که از اواخر فصل گذشته آغاز شد و مشکل او با مسئولان باشگاه راه را برای تیم های خواهان او هموار کند.

آندری اورلوف، مدیر ورزشی باشگاه سوچی روسیه در گفت و گو با MBC MASr فاش کرد که یحیی عطی الله از یکشنبه گذشته در تمرینات این تیم حضور نداشته است و افزود که در این مورد با فدراسیون بین المللی فوتبال مکاتبه کرده ایم اما هنوز نمی دانیم مشکل عطی الله با ما چیست. چیست.

وی در مورد باشگاه هایی که قصد جذب عطیه الله را داشتند نیز گفت که نامه های رسمی از «دو باشگاه یکی از ایران و دیگری از لیگ روسیه» دریافت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا