بانک و بیمه

۴میلیون مشتری و ۱۳۵ هزارمیلیارد تومان همراهی در «طرح مهربانی» بانک ملی

به گفته بازار ، ابولفازل نجارزاده در این کنفرانس درباره “ارزیابی عملکرد سال دوم و توضیح اهداف سال” در رابطه با استخدام منابع در پروژه گفت: “کیفیت نتیجه این ایده است که همکاران شعبه ها و خواست جمعی بانک ملی ایران” هستند “.

وی بر ادامه آسیب شناسی تأکید کرد ، بازخورد محبوب و جلسات متخصص را برای بهبود پروژه دریافت کرد. “دوستی” الگویی برای طراحی محصولات بانک آینده است: “این پروژه نه تنها به مردم کمک کرد تا از مشکلات مردم استفاده کنند ، بلکه رضایت از رضایت همکاران و مشتریان را نیز به شما کمک می کند.”

مدیرعامل بانک ملی ایران ، که مربوط به ارزش بالای اعتماد مشتری است ، گفت: “شریک باید در طراحی محصولات جدید نظرات متخصص را جدی بگیرد و با استفاده از ظرفیت بانک از مشکلات و تأخیرهای سیستمیک جلوگیری کند.”

نجارزاده موفقیت پروژه “دوستانه” را در نتیجه تلاشهای جمعی توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد که سایر محصولات بانکی با همان خواست پیش بروند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا