ورزشی

۴۰۰ میلیارد تومان جریمه استقلال و پرسپولیس کجا هزینه شد؟

سال گذشته فدراسیون فوتبال اعلام کرد که جرایم پرسپولیس و استقلال به حساب تیم فوتبال استان سیستان و بلوچستان واریز می شود اما ماه ها گذشته و به گفته مسئولان این استان هنوز این توافق صورت نگرفته است. .

محمد اکبری رئیس هیات فوتبال استان سیستان و بلوچستان درباره شرایط نامناسب این استان گفت: آقای تاج زمانی که انتخاب شد گفت ۴۰۰ میلیارد تومان به سیستان و بلوچستان بابت جنایات پرسپولیس و بلوچستان می دهیم. استقلال. فکر می کردیم خدا را شکر می توانیم مشکلاتمان را حل کنیم اما یک ریال هم به ما پرداخت نشد.

اکبری با بیان اینکه «تنها استانی که رایگان کار می کند سیستان و بلوچستان است» ادامه داد: بیشترین مبلغی که فدراسیون فوتبال به ما کمک کرد ۹۰ میلیون تومان بوده است. به آقای بهاروند گفتم ما را با شیراز، مازندران یا تهران مقایسه نکنید. ۳۰۰ میلیون تومان به برخی شهرها پرداخت کردند در حالی که باید برعکس بود. برخی شهرها حامیان مالی زیادی دارند. شعار آنها این بود که به استان های کم اقبال کمک می کنیم تا آباد شوند. تیم فوتسال خود را به زرند فرستادیم، کاسه گدایی را نمی توانیم ببریم.

سرپرست تیم فوتبال استان سیستان و بلوچستان افزود: اداره اداری ما میز و صندلی مناسبی ندارد چه برسد به سیستم. زمین های ما بیشتر طبیعی است، از آنها خواستیم یک ماشین چمن زنی برای برگزاری بازی به ما بدهند، اما ندادند.

اکبری با بیان اینکه گویی اراده ای برای حل مشکلات این استان وجود ندارد، گفت: وضعیت اداره ورزش و جوانان از ما هم بدتر است. برای بچه ها مسابقات برگزار کردیم اما در تهیه غذا برای آنها با مشکل مواجه شدیم. ما حتی در برگزاری لیگ هم مشکل داریم و از مسئولان کمک می خواهیم اما متاسفانه اراده ای برای این کار وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا