بانک و بیمه

۴۵۶۰ میلیارد ریال خسارت در اردبیل پرداخت شد

فرامرز آزاد در گفت و گو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در ده ماهه امسال بالغ بر ۴ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال غرامت پرداخت شده است، اظهار داشت: این غرامت برای ۲۰۵ هزار مورد پرداخت شد و تلاش شد تا رضایت بیمه شدگان تامین شود. در این منطقه. .

وی خاطرنشان کرد: بیمه ایران در سال گذشته ۳ هزار و ۴۵۶ میلیارد ریال برای ۲۳۵ هزار پرونده به استان اردبیل خسارت پرداخت کرده است.

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل گفت: خسارات مالی و جانی ناشی از حوادث به ساکنان، مهمانان و کارگران خدماتی و تاسیساتی در قالب بیمه مسئولیت ساختمانی که مسئولیت ساخت و ساز را به مدت یک سال پوشش می دهد، تحت پوشش قرار می گیرد.

آزاد پوشش مالی این بیمه را برای خسارت وارده به کالاهای موجود در انبار و خودروهای موجود در پارکینگ، خسارت جانی و از کارافتادگی، هزینه های درمانی و خسارت جانی و مالی ناشی از سقوط نما اعلام کرد. ساختمان و تصریح کرد: با اخذ این بیمه نیازی به انعقاد بیمه نیست. کارفرما مسئولیتی در قبال آسانسور و پارکینگ ندارد.

وی از تمدید جشنواره تخفیف بیمه ایرانیان تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: در حوزه بیمه فنی تا سقف ۳۰ درصد، حوادث انفرادی و مسئولیت حرفه ای، انواع بیمه باربری و بیمه آتش سوزی صنعتی و غیر صنعتی به بالا. تا ۲۰ درصد، بیمه بدنه با پرداخت نقدی حق بیمه تا سقف ۱۵ درصد و بیمه عمر و حوادث و بیمه عمر انفرادی تا ۱۰ درصد از تخفیف بهره مند می شوند.

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل به طرح حمایت از خانوارها و خانواده ها اشاره کرد و گفت: این طرح برای آتش سوزی، انفجار، صاعقه، سیل و آبگرفتگی، زلزله و … در دست بررسی بیمه ایران است.

آزاد تصریح کرد: بیمه آتش سوزی مراکز تجاری و مغازه ها یکی دیگر از رویکردهای بیمه ایرانیان است که در قالب ریسک های موعود و پوشش های اجباری آمده است.

وی تصریح کرد: فرآیند ثبت آنلاین آسیب جانی و خسارت شخص ثالث از طریق سامانه بیمه ایران امکان پذیر است و نمایندگی منتخب گزارش خسارت خودرو از مرحله صدور تا پرداخت خسارت بیمه شده را یاری خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا