اخبار اقتصاد ایران

۴ آلت کوین که احتمالا در سال ۲۰۲۴ عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته باشند

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که آلت‌کوین‌هایی مانند Avalanche، Solana، ChainLink و Ripple در سال ۲۰۲۴ به سودهای بزرگی دست خواهند یافت و عملکرد بهتری از بیت‌کوین خواهند داشت.

ایران تحلیل به نقل از BeInCrypto، ارزش بازار آلتکوین ها در نوامبر ۲۰۲۳ بر اساس تحلیل کارشناسان عمل کرد و توانست سقف کانال خود را بشکند و اوج بگیرد. آلتکوین های دیگری که در حال حاضر بهتر از بیت کوین هستند عبارتند از FileCoin (FIL)، Near Protocol (NEAR)، Injective (INJ)، Hedra Hashgraph (HERDA)، Immobile (IMX)، Lido Dao (LIDO) و Stax (STX).

به گفته Valx، بیت کوین تنها دارایی دیجیتالی نیست که در آغاز سال جدید رشد داشته است. اما تعدادی از آلتکوین ها نیز در حال افزایش هستند و تعداد انگشت شماری از آنها ماه ها پیشروان بازار بوده اند. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که این آلت‌کوین‌ها در سال ۲۰۲۴ به سودهای بزرگی دست خواهند یافت.

ارزش کل بازار کریپتو در ۲ ژانویه به ۱.۸۲ تریلیون دلار رسید که بالاترین سطح از می ۲۰۲۲ است.

بیت کوین عقب نشینی می کند، سولانا اوج می گیرد

بیت کوین عملکرد مناسبی با ۷ درصد جهش به بالای ۴۵۰۰۰ دلار نشان داد. با این حال، برخی از آلتکوین ها قبلاً رشد بیشتری را تجربه کرده اند.

در اول ژانویه، Rekt Capital، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، با بررسی الگوهای آزمون مجدد تاریخی، دیدگاهی فنی از عملکرد ارزش بازار آلتکوین داشت. وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ارزش بازار آلت کوین ها برای سومین بار مجدداً آزمایش های تاریخی انجام داده است. وی گفت: این سطح به عنوان سکوی پرشی برای رسیدن به ارتفاعات بالاتر در آینده خواهد بود.

سولانا (SOL) یکی از بهترین آلتکوین ها در ماه های اخیر بوده است. این سکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته و در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۱۱۲ دلار معامله می شود.

علاوه بر این، قیمت سولانا در دو ماه گذشته ۲۰۰ درصد افزایش یافته است. SOL در حال حاضر حدود ۵۷ درصد از بالاترین سطح تاریخ خود یعنی ۲۶۰ دلار در نوامبر ۲۰۲۱ کاهش یافته است.

یکی دیگر از تحلیلگران ارزهای دیجیتال به نام بن آرمسترانگ معتقد است که در سال ۲۰۲۴ قیمت سولانا با رشد ۱۰ برابری به ۱۰۰۰ دلار خواهد رسید. او استدلال می‌کند که سولانا در سال ۲۰۲۳ افزایش قابل‌توجهی را تجربه کرد و به قیمت‌هایی رسید که آرمسترانگ آن‌ها را به‌عنوان «اعداد فوق‌العاده تورمی» توصیف می‌کند. او معتقد است که سولانا روند صعودی خود را حفظ خواهد کرد و احتمالا به اعدادی بالاتر از ۱۰۰۰ دلار خواهد رسید.

وضعیت XRP در سال ۲۰۲۴

از سوی دیگر، آرمسترانگ معتقد است که ریپل در سال ۲۰۲۴ به ۷ دلار خواهد رسید و رشدی ۷ برابری را تجربه خواهد کرد. با این حال، او پیش بینی می کند که افزایش XRP همزمان با عرضه اولیه عمومی ریپل (IPO) کندتر و به اوج خود خواهد رسید. او معتقد است که رشد چشمگیر قیمت ریپل زمانی اتفاق خواهد افتاد که IPO ریپل راه اندازی شود.

علاوه بر این، او معتقد است که رشد بیشتر قیمت ریپل به راه اندازی صندوق ETF اتریوم بستگی دارد. آرمسترانگ خاطرنشان کرد که جستجو برای ارز دیجیتال امیدوارکننده بعدی برای دریافت ETF ادامه خواهد داشت، در حالی که به احتمال انتقال سود XRP به بازار اتریوم اشاره کرد.

XRP تنها آلت کوین در ایالات متحده با وضوح نظارتی است که چشم انداز ETF را قابل تصور می کند. آرمسترانگ معتقد است که اعلام ریپل ETF موج صعودی مورد انتظار برای XRP را آغاز خواهد کرد.

حرکت بهمن و حلقه زنجیر

ChainLink آلتکوین دیگری است که اخیراً عملکرد خوبی داشته است. قیمت چین لینک در ۲۴ ساعت گذشته با ۵.۷ درصد افزایش به ۱۵.۸۲ دلار رسیده است.

Van de Pope، مدیرعامل و بنیانگذار پلتفرم MN Trading، Link Token را به عنوان یکی از پنج آلتکوین برتر خود در سال ۲۰۲۴ معرفی کرد. به همین دلیل، او در حال حاضر SOL را توصیه نمی کند. آلتکوین های دیگری که Van de Popp به مجموعه خود اضافه کرده است عبارتند از Arbitrum (ARB)، Optimism (OP) و Sui (SUI).

تاجر معروف ساتوشی فلیپر به دنبال کنندگان خود در پلتفرم X گفت:

زمان کوتاهی برای LINK زیر ۲۰ دلار و اتریوم زیر ۲۵۰۰ دلار باقی مانده تا تبدیل به یک فانتزی شود.
آلتکوین دیگری که پتانسیل رشد بالایی دارد بهمن (AVAX) است. قیمت بهمن در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ درصد افزایش یافته و در زمان نگارش این مقاله به ۴۲.۶۷ دلار رسیده است. AVAX طی دو ماه گذشته ۲۸۰٪ افزایش یافته است، اما ممکن است بیش از حد خرید شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا