فرهنگ و هنر

۴ فیلم جدید روی پرده رفتند/ امیدواری برای فروش بیشترِ گیشه در شهریور :: افق میهن

آغاز اکران ۴ فیلم جدید در سینماهای کشور می تواند استقبال مخاطبان از سینما را تا پایان شهریورماه تسریع بخشد.

به گزارش افق میهن، ۴ فیلم از صبح پنجشنبه قف، مفتبر، شهر گربه ها ۲ و کمپین آنها به صفحه نمایش رفتند تا بعد از ماه صفر تغییرات جدیدی در ترکیب صفحه نمایش مشاهده کنند. این ۴ فیلم در شرایطی اکران شدند که فیلم های تابستانی مانند پول و مهمانی، خجالت نکش ۲، تگزاس ۳، ملاقات با شعبده باز، ۶ صبح، مصعب شیرین ۲، روزی روزگاری در آبادان، خانه شیشه ای و یادگاری از جنوب آنها همچنین به نشان دادن ادامه می دهند.

اضافه شدن ۴ فیلم جدید به ناوگان قبلی اکران این فرصت را به مخاطبان درام اجتماعی، کمدی و کودک و نوجوان می دهد تا فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنند.

قیفآخرین ساخته محسن امیریوسفی ۱۰ سال بعد است آشغال های دوست داشتنی رفت جلوی دوربین. حضور از سال ۱۴۰۱ که پروژه راه اندازی شد رضا عطاران او به عنوان یکی از نویسندگان و بازیگران اثر مورد توجه قرار گرفت و کنجکاوی تماشای این فیلم دو چندان شد.

در این فیلم رضا عطاران، فریده سپاه منصور، گیتی معینی، رضا نیکخواه، صدف اسپهبدی، ویدا جوان، حسین عابدینی. و عباس جمشیدی فر نقش داشته اند. انتظار می رود که قیف می تواند به یکی از قطب های فروش سینمای امسال تبدیل شود.

بازرس کمدی جدید دیگری نیز وجود دارد که بنا به دلایلی انتظار می‌رود این هفته‌ها نبض گیشه را در دست بگیرد. بازرس این یک کمدی موزیکال است، معمولاً این گونه کمدی ها که با حضور بازیگران کمدی ساخته می شوند با استقبال مخاطبان به ویژه عبدالله علیخانی و حسین فرحبخش آنها به عنوان پیشکسوتان سینما تجربیات خوبی در جذب مخاطب دارند.

تیم بازیگران فیلم البته برگ برنده کار هستند. ترکیب بندی را تماشا کنید حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک کمدی موزیکال برای بسیاری از مخاطبان سینما وسوسه انگیز است. همچنین حضور این دو بازیگر در کنار هم رضا بابک در این فیلم احتمالا تماشاگران جدی سینما را برای تماشای بازی های کمدی بازیگران مورد علاقه خود وسوسه خواهد کرد.

در تولید فیلم دوم عادل تبریزی، حامد بهداد، سحر دولتشاهی، بهرنگ علوی، فروغ قجابگلی، سیاوش چراغی پور، قدرت الله ایزدی، منوچهر آذری، گیتی معینی، بهزاد داوری، انوش معظمی، مریم شریف زاده، سیدمحمد موسوی. با حضور رضا بابک و با هنرمندی شقایق فراهانی نقش داشته اند.

4 فیلم جدید اکران شد; افزایش استقبال از سینماها

شهر گربه ها ۲ در طول ۱۱ ماه گذشته، این رمان چندین بار انتشار خود را به تعویق انداخته است. این فیلم قرار بود آبان سال گذشته باشد، حتی یکی از گزینه های اصلی اکران نوروزی ۱۴۰۳ بود که بالاخره از پنجشنبه هفته گذشته اکران خود را آغاز کرد.

در این فیلم پر ستاره که انتظار می رود مانند سری قبلی خود با استقبال خوبی روبرو شود، چهره هایی مانند علیرضا خمسه، فرهاد آییش، یوسف تیموری، مریم سعادت، میرطاهر مظلومی، داریوش موفق، الیکا عبدالرزاقی، رضا بنفشاه خواه، محمدهادی عطایی، سعید بحرالعلومی، ایرج طائفه، علی شایانفر، داریوش پیرو، فرزانه زهراهامان ، امین زندگانی. و نیوشا دیغمی نقش داشته اند.

4 فیلم جدید اکران شد; افزایش استقبال از سینماها

کمپین شهرام اسدزاده در قالب یک درام اجتماعی اکران می شود که به دلیل نبود چنین آثاری در اکران می توان با استقبال خوبی روبرو شد. این فیلم روایتی پیچیده و متقاطع از یک روز و شب از زندگی فریبرز و محبوبه است که در آن حادثه ای آنها را در مسیر زوج دیگری به نام اشکان و ندا قرار می دهد.

در این فیلم امیر آقایی، نسیم ادبی، نادر فلاح، علیرضا استادی، میرهامون سیدی، بهزاد خلج و زنده سیامی اقیانوس اطلس نقش داشته اند.

4 فیلم جدید اکران شد; افزایش استقبال از سینماها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا