اخبار اقتصاد ایران

۵۲ درصد شبکه‌های فشار ضعیف درکل گیلان بصورت کابل خودنگهدار است

صدگی گفت: در حال حاضر ، ۵ ٪ از شبکه های فشار کم در استان از خودکفا هستند و ما در کمترین زمان ممکن سعی می کنیم به ۵ ٪ برسیم.

طبق پایگاه داده Diarmirza ، با هدف بررسی وضعیت تابستان گذشته و توضیح اقدامات و برنامه های آینده. جلسه جلسه شورای مدیران شرکت توزیع برق گیلان با Massoud Sadeghi Khamami ، مدیرعامل و جمعیت زیادی از مدیران و مدیران این شرکت برگزار شد.

در ابتدای جلسه ، سادجی خامامی اظهار داشت: یکی از سخت ترین تابستان های استان گیلان ، به همراه شماره ملی برق ، فشار زیادی را به سیستم ها و تاسیسات توزیع برق گیلان وارد می کند.

وی تأکید کرد که از نظر تعداد روزهای دارای دمای بالاتر از ۰.۵ و ۲ درجه سانتیگراد در سالهای اخیر در سالهای اخیر بی سابقه بوده است که ما باید در تمام بخش هایی که بدن منسجم ایجاد کرده اند ، از شرکای توزیع برق گیلان قدردانی کنیم.

سدگی گفت: “در شش ماه گذشته ، ما سعی کرده ایم راه آهن حرکتی شرکت را با اصول علمی و دانشگاهی به همراه تجربیات فنی و مدیریتی تغییر داده و به سمت بهتر حرکت کنیم.”

مدیر عامل توزیع برق گیلان ، با بیان اینکه ما یکی از بزرگترین شرکت های خدماتی در سراسر کشور هستیم ، خاطرنشان کرد: در بحث درباره حذف شبکه فرسوده و جایگزین کردن آن با کابل خودآفرینی ، در شش ماه گذشته یک رکورد ویژه تعیین شده است و ما توانستیم یک شبکه ۴ -Kilometer جدید بسازیم.

وی افزود: “در حال حاضر ، ۵ ٪ از شبکه های فشار ضعیف در استان کابل هستند و ما در کمترین زمان ممکن سعی می کنیم به این شکل ۵ ٪ برسیم و سپس تمام شبکه های فشار متوسط ​​گیلان را با شبکه های رسانای روکش دار تجهیز کنیم.”

Sadeghi اضافه کرد: نقشه استراتژی شرکت و سند بینایی مبتنی بر برنامه تحول نسیم یک سند جامع است که تمام فعالیت های فعلی مبتنی بر و اجرای آن است.

مدیر توزیع برق گیلان گفت: در شش ماه گذشته ، زیرساخت های جدید مدرن و فنی ، از جمله مرکز نظارت ، مرکز فرماندهی شبکه هوشمند ، تأسیس مرکز مکانیزاسیون مدیریت دارایی فیزیکی (CMM) ، مرکز تازه سازی ، مرکز پیشرفته بازار برق و غیره ساخته شده و بهره برداری شده است.

وی همچنین افزود که ما همچنین سیستم ها و سیستم های جدید و منحصر به فرد را در صنعت برق کشور در توزیع برق گیلان راه اندازی کرده ایم ، از جمله استفاده از دستیار هوش مصنوعی ، سیستم Dorna ، سیستم جامع مهندسی ، سیستم HSE و همچنین YALDA (خدمات جامع مشتری).

Sadeghi گفت: با استفاده از این اقدامات و با همزمان با استفاده از فناوری های جدید ، نوسازی شبکه ، استاندارد سازی مدیریت داده ها و توسعه مدیریت دارایی فیزیکی ، این شرکت دستاوردهای چشمگیری را در زمینه فنی و عملیاتی کسب کرده است. دستاوردهایی که باعث ثبات شبکه و افزایش رضایت مشتری شده است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان برخی از اقدامات مهم دیگر این شرکت ، از جمله پس انداز قابل توجه با بازسازی تابلوها و ترانسفورماتورها در مرکز تجدید نظر در این شرکت ، یک فیبر ۲ کیلومتری را برای فضای داخلی توزیع برق گیلان ، اطلاعات و دید دقیق مشترکان با کنتورهای جدید ساخته است.

وی افزود: “در طی یک واقعه بی سابقه در ارزیابی های مختلف بهره برداری ، ما در بین ۵ شرکت برتر در زمینه بهره برداری و در ارزیابی های دیگر از جمله HSE قرار گرفته ایم ، در حالی که رتبه ۵ اتباع برتر را داریم ؛ ما وضعیت رو به رشد داریم و با اصلاح نقاط بهتر ، سعی خواهیم کرد در بین بهترین شرکت های توزیع برق قرار بگیریم.

سادجی خاطرنشان کرد: در حوزه حقوق و مزایای شرکت ، حقوق و تأخیر همکاران در کمترین زمان ممکن پرداخت شده است ، و ما همچنین در تلاش هستیم تا یک محیط کار مناسب برای همه همکاران در سطوح مختلف ایجاد کنیم.

مدیر توزیع برق گیلان در پایان گفت: “ما امیدواریم که طلوع تعالی را که پس از اجرای موفقیت آمیز پروژه تحول NASIM در سطح شرکت تهیه شده است ، پیاده سازی کنیم.”

در این جلسه ، گروهی از نمایندگان و مدیران همچنین محتوای تخصصی را در زمینه کار خود ارائه دادند و در حالی که آسیب شناسی برخی از فرآیندهای فعلی ، برنامه های خود را برای ارتقاء خدمات توصیف کرد و در پایان تلاش مدیران برای گذراندن فصل گرم تابستان با گواهی قدردانی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا