اخبار اقتصاد ایران

۵ خودروی پرطرفدار دست دوم در بازار را بشناسید!

متقاضیان خودرو ترجیح می دهند در شرایط نوسان بازار که قدرت خرید کاهش می یابد و با خودروهای صفر کیلومتر کم می آورند به دنبال خودروی مورد نظر خود در بازار دست دوم باشند. در این بین خرید برخی از محصولات دست دوم سود بیشتری دارد.

ایران تحلیل به نقل از اکو ایران، متقاضیان خودرو ترجیح می دهند در شرایط نوسان بازار که قدرت خرید کاهش می یابد، به دنبال خودروی مورد نظر خود در بازار دست دوم باشند و با خودروهای صفر با کمبود مواجه شوند. کیلومتر

در این گزارش پنج خودروی دست دوم معرفی شده است که بیشترین ارزش خرید را نسبت به سایر خودروهای بازار که در بازه قیمتی ۳۰۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون تومان قرار دارند، دارند.

متقاضیان خودرو ترجیح می دهند در شرایط نوسان بازار که قدرت خرید کاهش می یابد و با خودروهای صفر کیلومتر کم می آورند به دنبال خودروی مورد نظر خود در بازار دست دوم باشند. در این بین خرید برخی از محصولات دست دوم ارزش بیشتری دارد.

پنج پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، پژو ۲۰۶ تیپ پنج مدل سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷، پژو پارس LX مدل سال ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵، سمند LX همه مدل ها و پژو پارس سال مدل سال ۱۳۹۳ و بیشتر از بقیه خودروهای دست دوم موجود در بازه قیمتی ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان در بازار ارزش خرید دارند.

بر اساس این گزارش، بررسی ها نشان می دهد که ۵ خودروی مذکور برای هاریدرس ارزش بیشتری نسبت به سایر محصولات شرکت های خودروسازی که در محدوده قیمتی مذکور قرار دارند، دارند.

شایان ذکر است در بازه قیمتی ذکر شده بازار خودروهای کارکرده مملو از محصولات ایران خودرو است و اینجا خبری از محصولات سایپا نیست.

بازار خودرو در بیش از پنج سال پس از بازگشت تحریم های اقتصادی شاهد شرایط ویژه ای بوده است.

رشد لجام گسیخته قیمت خودرو در بازار که ناشی از تبدیل محصولات تولیدی شرکت های خودروسازی به کالای سرمایه ای است از یک سو و همچنین تنگ شدن راه عرضه خودروسازان به دلایل مختلف و ایجاد محدودیت های مختلف سیاست گذار برای واگذاری محصولات تولیدی خودروسازان به قیمت کارخانه به متقاضیان. این کارخانه باعث شده بخشی از متقاضیان خودرو یا شرایط مالی آنها اجازه نمی دهد به سراغ خودروهای صفر کیلومتر بروند و یا امکان تصاحب محصولات شرکت های خودروسازی از مسیرهای تعیین شده در کارخانه را ندارند. قیمت، وارد بازار خودروهای دست دوم شده و در آنجا بر اساس بودجه و سلیقه خود به دنبال خودروی مورد نظر خود بگردید.

پنج خودروی مذکور بیشترین ارزش خرید را نسبت به سایر خودروهای بازار که در بازه قیمتی ۳۰۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون تومان قرار دارند، دارند.

البته فراموش نکنیم که خریداران در هنگام خرید خودروهای دست دوم به شرایط فنی و همچنین وضعیت سلامت بدن، بررسی وضعیت تصادفات خودرو توجه کنند.

پنج خودروی مذکور توسط کارشناسان رکورد و پس از بررسی پرونده های مختلف فروش با شرایط فنی و سلامت بدنه پیشنهاد شده است.

متقاضیان خودرو امیدوارند سیاست گذار خودرو با ابزاری که در اختیار دارد بازار خودرو را به گونه ای مدیریت کند که امکان خرید خودروهای صفر کیلومتر برای مشتریان بیشتری فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا