ترندهای روز

۵ سبک آرایشی دهه ۷۰ که امسال دوباره مُد شده‌اند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

دهه ۱۹۷۰ زمان کشف لوازم آرایشی بود و سبک های الهام گرفته از آن بارها به عنوان معیار زیبایی در سال های آینده ظاهر شده اند. سایه های پر زرق و برق، ابروهای پرپشت و خطوط چشم برجسته و چشمگیر از ویژگی های این دهه بود. خبر خوب این است که حال و هوای آن روزها در سال ۲۰۲۴ دوباره به یک روند تبدیل شده است.

در ادامه ۵ مورد از ترندهای آرایش امسال را که از دهه ۷۰ الهام گرفته شده اند را معرفی می کنیم و به شما آموزش می دهیم که چگونه با این روش ها آرایش خود را در خانه انجام دهید.

۱. آرایش کریس را برش دهید

5 سبک آرایش از دهه 70 که امسال دوباره مد شده اند

تکنیک سایه چشم Cut Crease با دنیای زیبایی غریبه نیست، اما امسال به لطف الهام گرفتن از Twiggy، مدل معروف و نمادین دهه ۶۰ و ۷۰، شاهد بازگشت بزرگی هستیم. آرایشی که چشمان شما را بزرگتر و برجسته تر نشان می دهد.

برای ایجاد سایه کات کریس خود، با کرم پودر شروع کنید و از پرایمر سایه چشم استفاده کنید. پلک های خود را با یک سایه چشم پاستلی به ایران تحلیل خود بپوشانید. سپس، با استفاده از یک خط چشم با نوک بسیار ظریف، چین را (بالای پلک)، جایی که حفره چشم است، خط بکشید. در این مرحله قسمت های بیرونی پلک را با استفاده از رنگ تیره طراحی کنید. در انتها با استفاده از برس سایه، کانسیلر را به آرامی روی قسمت های پایین خط افقی بکشید.

۲. آرایش چشم پریسیلا پریسلی

5 سبک آرایش از دهه 70 که امسال دوباره مد شده اند

این مدل آرایش چشم توسط پریسیلا پریسلی محبوب شد و اکنون به لطف چهره هایی مانند سیدنی سوینی و سازندگان محتوای TikTok، دوباره به ترند آرایش سال تبدیل شده است. آرایش چشمی که به ظاهر فرد معصومیت می بخشد و چشم ها را بزرگتر نشان می دهد.

هدف اصلی بزرگتر نشان دادن چشم است. برای این کار با استفاده از سایه قهوه ای خنثی شکلی گردتر برای چشمان خود ایجاد کنید. سپس از خط چشم سفید برای برجسته کردن خط آب یا فاصله بین چشم ها و مژه ها استفاده کنید. در نهایت یک ریمل حجم دهنده به مژه های بالا و پایین خود بزنید.

۳. خط چشم شفاف و مشخص

5 سبک آرایش از دهه 70 که امسال دوباره مد شده اند

اگر می خواهید جسور به نظر برسید، هیچ چیز مانند یک خط چشم واضح و مشخص نیست.

سایه های مورد علاقه خود را برای این ایران تحلیل کنید. از رنگ های روشن و روشن استفاده کنید تا واقعاً ظاهر دهه ۷۰ را به دست آورید. آن را روی پلک های خود بمالید. سپس سایه سیاه را بردارید و یک لایه روشن زیر استخوان ابروی خود در گوشه داخلی چشم خود بزنید. روی این قسمت سایه بزنید تا ابعادی پیدا کند.

5 سبک آرایش از دهه 70 که امسال دوباره مد شده اند

سپس یک خط چشم مایع مشکی بردارید و روی چشم خود بکشید و خط را از هر دو گوشه داخلی و خارجی پلک ادامه دهید. در نهایت همین خط را روی مژه های پایینی خود بکشید.

۴. سایه زرق و برق دار

5 سبک آرایش از دهه 70 که امسال دوباره مد شده اند

چه چیزی بیشتر از آرایش متالیک روتین آرایش دهه ۷۰ را فریاد می زند؟

اگر محصول مناسبی داشته باشید کار با سایه های شیمر آسان است. بزرگترین مشکل در بین آنها ریختن زرق و برق روی صورت است.

5 سبک آرایش از دهه 70 که امسال دوباره مد شده اند

برای این کار کافی است ابتدا یک سایه روشن روی چشمان خود بکشید و سپس با زرق و برق وارد عمل شوید تا ظاهر فوق العاده درخشان خود را کامل کنید.

۵. کک و مک

5 سبک آرایش از دهه 70 که امسال دوباره مد شده اند

آرایش دهه ۷۰ نیز به دلیل پوست درخشان و کک و مک دختر همسایه نمادین بود.

برای این کار ابتدا باید سلول های مرده پوست را از بین ببرید و پوست خود را جوان کنید. ترکیب چند سرم آرایشی کمک می کند تا چهره شما روشن و انعطاف پذیر به نظر برسد.

برای ایجاد کک و مک های تقلبی، از سایه چشم یا مداد کک و مک استفاده کنید تا ظاهری طبیعی و تابستانی ایجاد کنید. قلم را به صورت افقی به سمت صورت خود بگیرید، چند نقطه دایره ای ایجاد کنید و سپس با انگشت خود به آن ضربه بزنید. این کار را در تمام صورت خود انجام دهید تا ظاهری طبیعی داشته باشید. برای نقاط بیضی شکل، نقاط را به صورت عمودی اعمال کنید.

منبع: روزیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا