ترندهای روز

۵ سریال‌ جذاب کره‌ای با بازی بازیگر نقش دونگ‌یی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

کیم یو جونگ که مخاطبان ایرانی او را با بازی در نقش کودک «دونگ یی» می شناسند، در حال حاضر یکی از محبوب ترین و محبوب ترین بازیگران کره ای است. محبوبیتی که باعث شد مجله فوربس نام او را در لیست مهم ترین سلبریتی های کره ای در سال ۲۰۱۷ قرار دهد، در اینجا نگاهی به بهترین سریال او در سال های اخیر خواهیم داشت.

5 سریال کره ای جذاب با بازی دونگ یی

درخشش کیم یو جونگ ۲۴ ساله از کودکی شروع شد. او در سریال هایی چون «دونگ یی»، «ایلجیما» و «ماه در آغوش خورشید» نقش فرزندی از شخصیت های اصلی را بازی کرد و به دلیل استعدادش مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. بازی در این نقش ها باعث شد خیلی ها او را «خواهر کوچک ملت» بخوانند.

۱. عشق در مهتاب (۲۰۱۶).

5 سریال کره ای جذاب با بازی دونگ یی

این سریال مقدمه ای متفاوت و خاص دارد که می تواند از همان ابتدا بیننده را مجذوب خود کند. در اینجا کیم یو جونگ نقش دختری به نام هونگ رایون را بازی می کند که مادرش بنا به دلایلی او را پسر بزرگ کرده است. او اکنون در بزرگسالی خود را به عنوان یک مرد تثبیت کرده است و به زوج ها به عنوان متخصص در روابط عاشقانه مشاوره می دهد. اما داستان زمانی جالب می شود که او به عنوان خواجه شاهزاده لی یونگ خدمت می کند، در حالی که هیچ کس هویت واقعی او را نمی داند.

۲. Clean with Passion for Now (Clean with Passion for Now) 2018

5 سریال کره ای جذاب با بازی دونگ یی

کیم یو جونگ در این سریال نقش جی اوه سول را بازی می کند. دختری با شخصیتی سرزنده و مثبت که به پاکیزگی محیط اطرافش اعتقادی ندارد. بنابراین وقتی Oh Seol به عنوان کارمند در یک شرکت نظافتی استخدام می شود، طبیعی است که شاهد موقعیت های جالبی باشیم. رئیس این شرکت فردی به نام جانگ سون کیول است. جوانی خوش تیپ که از قضا وسواس شدیدی به نظافت دارد و به همین دلیل یک شرکت نظافتی راه اندازی کرد. رابطه این دو نفر جادو و جذابیت اصلی این سریال را تشکیل می دهد.

۳. Lovers of the Red Sky (Lovers of the Red Sky) 2021

5 سریال کره ای جذاب با بازی دونگ یی

داستان این سریال فانتزی و ماورایی در دورانی می گذرد که شیاطین و ارواح در بین انسان ها زندگی می کنند و قدرت های آنها بر زندگی آنها تأثیر می گذارد. در اینجا کیم یو جونگ نقش دختر نقاشی را بازی می کند که آثارش را می فروشد تا هزینه داروی پدر بیمارش را بپردازد. او در کودکی نابینا بود اما در یک تصادف عجیب بینایی خود را به دست آورد. داستان اصلی از آشنایی او با یک فالگیر نابینا به نام رام شروع می شود. مردی که قسم خورد که از خانواده سلطنتی انتقام بگیرد.

۴. ست بیول، یک تازه کار (Backstreet Rookie) 2020

5 سریال کره ای جذاب با بازی دونگ یی

این سریال کمدی و عاشقانه داستان دختری به نام ست بیول است که با وجود اینکه طرفداران زیادی دارد اما عاشق دای هیون است. پسری که یک فروشگاه محلی دارد. برای اینکه بتواند به دای هیون نزدیک شود، ست بیول برای کار به عنوان فروشنده در فروشگاه درخواست می کند و این شروع داستان است. کیم یو جونگ در این سریال نقش ست بیول را بازی می کند.

۵. شیطان من (دیو من) ۲۰۲۳

5 سریال کره ای جذاب با بازی دونگ یی

این سریال بسیار تحسین شده یکی از آخرین بازی های کیم یو جونگ است که مرزهای شهرت و محبوبیت او را فراتر از گذشته گسترش داده است. در این سریال عاشقانه تخیلی، سونگ کانگ نقش مردی به نام جونگ گو وون را بازی می کند. او در واقع شیطانی است که در دنیای انسان ها زندگی می کند. اما در یک چرخش عجیب، قدرت های شیطانی یونگ به زنی به نام دو دو هی با بازی کیم یو جونگ منتقل می شود. آیا او زنی است که درگیر دعوای بزرگی بر سر ارث است. حالا این دو نفر تصمیم می گیرند برای منافع متقابل با هم ازدواج کنند. اما این داستان آنها را به یک عشق واقعی هدایت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا