ترندهای روز

۵ سریال جذاب کره‌ای با بازی پرنسس جامیونگ

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

جونگ ریو وون را مخاطبان ایرانی با بازی در نقش شاهزاده جامیونگ در سریال جامیونگ گو (جامیونگ ۳) می شناسند. در اینجا لیستی از بهترین سریال های کره ای با حضور این بازیگر محبوب را مشاهده می کنید.

5 سریال کره ای جذاب با بازی پرنسس جامیونگ

جونگ ریو وون بازیگر ۴۳ ساله کره ای-استرالیایی است که در طول دوران حرفه ای خود نقش های مختلفی در فیلم ها و سریال های کره ای ایفا کرده است. ورود او به دنیای سرگرمی با پیوستن به گروه چاکرا در دهه ۲۰۰۰ آغاز شد. پس از انحلال گروه در سال ۲۰۰۶، جونگ ریو وون به طور کامل به بازیگری روی آورد.

او پس از بازی در درام کره ای “نام من کیم سام سان است” در سال ۲۰۰۵ به شهرت و محبوبیت دست یافت. از آن زمان، او در بسیاری از تولیدات مطرح ظاهر شده است. در اینجا لیستی از بهترین سریال های کره ای با بازی ریو وون آورده شده است.

عاشقانه نیمه شب در هاگوون

5 سریال کره ای جذاب با بازی پرنسس جامیونگ

داستان این سریال در مورد معلم محبوبی به نام سئو هه جین (با بازی جونگ ریو وون) است که پس از سال ها با شاگرد سابقش لی جون هو (وی هاجون) می پیوندد. لی جون هو اکنون خود معلم است و با هه جین در یک آکادمی خصوصی کار می کند. این همکاری و اتحاد دوباره باعث ایجاد احساسات عاشقانه بین این دو نفر می شود.

خاطرات یک دادستان

5 سریال کره ای جذاب با بازی پرنسس جامیونگ

این سریال زندگی شخصی و مسائل کاری دو دادستان را دنبال می کند. جونگ ریو وون در این سریال نقش چا میونگ جو را بازی می کند. یک دادستان نخبه که کار موفقی در دادسرای مرکزی دارد، اما وقتی به شعبه ای در یک شهر کوچک منتقل می شود، مجبور است با دادستان دیگری به نام لی سان وانگ کار کند که دیدگاهی کاملاً متفاوت از زندگی و کار دارد. .

ظرف عشق

5 سریال کره ای جذاب با بازی پرنسس جامیونگ

این درام محبوب با مضمون آشپزی که در سال ۲۰۱۸ پخش شد، داستان یک رستوران چینی کوچک و فرسوده را دنبال می‌کند. دو چیل سونگ (جانگ هیوک)، صاحب رستورانی که یک جنایتکار سابق است، قصد دارد برای همکاران سابقش محل درآمدی فراهم کند. یک آشپز و گانگستر سابق به نام سئو پونگ (لی جون هو) به همراه یک ثروتمند ورشکسته به نام دن سه وو (با بازی جونگ ریو وون) نیز با چیل سونگ همکاری می کنند تا رستوران را به یک تجارت موفق تبدیل کنند. تبدیل

دادگاه جادوگر

5 سریال کره ای جذاب با بازی پرنسس جامیونگ

این سریال داستان یک دادستان زن جاه طلب به نام ما یی-دوم (جونگ ریو وون) را دنبال می کند که برای حل پرونده های او دست به هر کاری می زند، حتی اگر این کار شامل استفاده از روش های ناعادلانه مانند جعل اسناد باشد. هنگامی که دوم یی به بخش ویژه برای محاکمه مجرمان جنسی منتقل می شود، در آنجا باید با یک وکیل تازه کار به نام یئو جین ووک کار کند.

آدامس بادکنکی

5 سریال کره ای جذاب با بازی پرنسس جامیونگ

این سریال داستان دو دوست دوران کودکی پارک ری هوان (لی دونگ ووک) و کیم هونگ آه (جونگ ریو وون) را دنبال می کند که کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند. ری هوا مدیر یک بیمارستان است و به خاطر اخلاق فداکارانه اش در مراقبت از بیماران مشهور است، در حالی که هونگ آه یک تهیه کننده قوی و پرشور رادیو است. احساسات عاشقانه ای بین این دو وجود دارد، اما چندین نفر، از جمله مادر ری هوان و نامزد سابق هونگ آه، نمی خواهند آنها خیلی به هم نزدیک شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا