اخبار بورس

۶۹ میلیون سهم خعمرا در مالکیت این فرد دیپلمه!

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهام سهامداران هر شرکت به دسته ای به سهامداران بزرگ و خرد تقسیم می شوند. سهامداران عمده سهامدارانی هستند که بیش از یک درصد از سهام شرکت را در اختیار دارند. نام آنها در وب سایت TseTmc در بخش سهامداران هر سهام نمایش داده می شود.

در بخش دیگری سهامداران عمده به دو دسته تقسیم می شوند واقعی و مجاز تقسیم می شوند سایت TseTmc در قسمت سهامداران حقوقی اسامی شرکت ها را اعلام می کند اما در مورد سهامداران بزرگ حقیقی به عنوان اشخاص حقیقی و نام آنها ذکر شده است. سهامداران عمده واقعی نامشخص است.

سهامداران عمده حقوقی دلایل متفاوتی برای سرمایه گذاری در یک سهم دارند اما بیشتر سهامداران عمده واقعی آنها برای کسب سود گاه اقدام به خرید سهام کلان می کنند و گاه نام آنها در لیست سهامداران عمده دیده می شود.

نبض بازار سهام در نظر دارد طبق اسناد موجود ارائه دهد سهامداران عمده واقعی هر نمادی هزینه دارد. این قسمت پنجاه و هشتم از معرفی سهامداران عمده واقعی است. با ما بمان.

سهامداران عمده واقعی خمرا چه کسانی هستند؟

هنگامی که وب سایت نماد TSETMC را نمایش می دهد عمر آنچه مربوط به شرکت است توسعه و عمران شهر نایین اگر قسمت “سهامداران” را جستجو و به آن مراجعه کنید، تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد:

در تصویر مشاهده می کنید که در بین سهامداران عمده واقعی سه فرد حقیقی وجود دارد. اولین فرد محدودیت دارد ۶۹ میلیون از سهام عمر معادل ۴.۹۲ درصد این نماد از کل موجودی می آید.

این شخص کیست

در اینجا آخرین گزارش های مالی را مشاهده خواهید کرد عمر بررسی تصویر زیر مربوط به صورتهای مالی سالانه شش ماهه منتهی به ۳۱ دسامبر است شهریور ۱۴۰۲ استخراج شد. همانطور که می بینید، این یک شخص واقعی است آقای حسن شفیعی نیستانک است.

نکته جالب یعنی این شخص حقیقی در شش ماهه اول سال تعداد سهام خود را افزایش داده است این شرکت سهام خود را در خمرا از ۴.۸۸ درصد به ۴.۹۳ درصد افزایش داد.

بیایید در این مورد بیشتر بحث کنیم حسن شفیعی نیستانک تحقیقات نشان می دهد که وی عضو هیئت مدیره خمرا نیز بوده و دارای مدرک تحصیلی نیز می باشد دیپلم است. او داخل نایب رئیس هیئت مدیره است.

تحقیقات نبض بازار سهام نشان می دهد که او آنجاست ۲۰ شرکت او عضو هیئت مدیره بوده یا هست. این شرکت ها به شرح زیر است:

خیر العباس، حمل و نقل فوروارد بار نایین، توسعه و توسعه شهر نایین، صنعت رو به گسترش اسپادان، صنعت در حال گسترش بهارستان، صنعت در حال توسعه چهارمحال، حمل و نقل حامد بار نایین، نمایندگی بیمه ایران خودرو، شهرک حمل و نقل باربری تهران، گلبرگ نی سنگ، نایین مشک نگر، توسعه صنایع نایین نیستانک، حمل و نقل بزرگ خراسان، حمل و نقل بین المللی حامد ترابر، حمل و نقل بین المللی حامد بار، صنعت گستران پایدار، گروه گستران آسیا، نیستانک صنعت گستران، حمل و نقل و به نقل از حامد بار هرمزگان، صنایع غذایی بهار نایین.

ادامه دنبال می شود…

  • در وب سایت صرافی پالس با سهامداران عمده واقعی آشنا شوید. بقیه مطالب از اینجا خواندن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا