فرهنگ و هنر

۶ فیلم جدید برای اکران آماده شد/ «درآغوش درخت» و «ملاقات با جادوگر» آخر هفته در سینما :: افق میهن

قرارداد ۶ فیلم جدید برای اکران در سینماها ثبت شد. فیلم های «ملاقات با جادوگر» و «در آغوش درخت» از چهارشنبه ۱۷ مرداد در سینماهای سراسر کشور به نمایش در می آیند.

به گزارش افق میهن، در سیزدهم جلسه شورای نمایشگاهی که یکشنبه ۲۳ مرداد در خانه سینما برگزار شد، نام دو فیلم جدید برای اکران چهارشنبه هفته جاری و قرارداد اکران چند فیلم دیگر به ثبت رسید.

بنابراین فیلم های «ملاقات با جادوگر» و «در آغوش درخت» از چهارشنبه ۱۷ مرداد در سینماهای سراسر کشور به نمایش در می آیند.

«ملاقات با شعبده باز» به کارگردانی حمید بهرامیان و تولید حمید پرادیان در یکی دو سال اخیر قرار بود چندین بار اکران شود که به دلایل مختلف اکران نشد و بالاخره از این هفته قرار است طلسم خود را بشکند.

فیلمنامه این فیلم کمدی امیرمهدی جوله نوشته شده است.

در فیلم ملاقات با جادوگر مانی حقیقی، امیرمهدی جوهله، نسیم ادبی، علیرضا خمسه و… ایفای نقش می کنند.

«در آغوش درخت» دو سال پیش نیز در جشنواره فجر رونمایی شد و از این هفته به نمایش درمی آید.

این فیلم به کارگردانی بابک خواجه پاشا داستان خانواده ای است که پدر و مادرشان در آستانه جدایی قرار دارند و نقش مادری دارند مارال بنی آدم نمایشنامه

علاوه بر اینها، در جلسه امروز شورای صنفی، قرارداد گروه «نفرین آرتا»، «مفت بار»، «قیف»، «شه سوار»، «شهر گربه ها» و «سفر پرماجرا» به ثبت رسید. .

فیلم “نفرین آرتا” به کارگردانی مجید کریمی و تولید سیدجلال چاوشیان توسط دفتر پخش «گویا فیلم» به سرپرستی پردیس ایران مال ساخته و اکران می شود.

فیلم سینمایی «مفت بار» به کارگردانی عادل تبریزی و تولید حسین فرحبخش همچنین در پردیس آزادی اکران می شود که پخش این فیلم بر عهده تهیه کننده است.

همچنین جدیدترین فیلم سینمایی «قیف» به کارگردانی محسن امیریوسفی و تولید سعید ملکان آماده اکران است و با پخش «خانه فیلم» به کارگردانی پردیس چارسو روانه سینماها می شود.

فیلم کمدی «شاهسوار» به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین نمازی همچنین که سال گذشته در جشنواره فجر رونمایی شد، توسط دفتر پخش «شهرفرنگ» به سرپرستی پردیس ملت اکران می شود.

فیلم سینمایی «شهر گربه ها ۲» به کارگردانی و تهیه کنندگی سید جواد هاشمی همچنین در حوزه سینمای کودک و نوجوان است که «خانه فیلم» زیر نظر پردیس کورش اکران می کند.

فیلم سینمایی «سفر پرماجرا» به کارگردانی و تهیه کنندگی حجت سیفی با پخش «رسانه فیلمسازان مولاد» فیلم دیگری از سوی گروه سرگروه پردیس چارسو اکران شد.

در گزارش جلسه شورای صنفی نمایش ها آمده است که در ادامه روند یکسان سازی قراردادها پس از برگزاری جلسات متعدد با همان لایحه پیشنهادی انجمن سینماگران و انجمن پخش موافقت کردند. و مقرر شد از این پس سینماگران براساس لایحه مذکور با صدا و سیما تسویه حساب مالی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا