ترندهای روز

۸ سریال‌ کره‌ای جذاب با بازی «پارک مین یونگ»

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

پارک مین یونگ بازیگر ۳۸ ساله کره ای است که مخاطبان ایرانی او را با بازی در نقش پرنسس لاهی، شاهزاده خانم کشور ناکرنگ در سریال جومونگ ۳ می شناسند. مین یانگ یکی از محبوب ترین بازیگران کره ای امروزی است که در برخی از بهترین درام های کره ای بازی کرده است.

پارک مین یونگ در سال ۲۰۰۶ و پس از بازی در سریال کمدی “Great Hit” فعالیت هنری خود را به طور جدی آغاز کرد و با بازی در سریال تاریخی “Sungkyun Kwan Scandal” در سال ۲۰۱۰ به شهرت رسید.

۱. رسوایی سونگ کیونکوان (۲۰۱۰)

در این سریال تاریخی که اولین قدم پیشرفت مین یانگ شد، او نقش کیم یون هی را بازی می کند. دختری که در دورانی که زنان اجازه تحصیل و کار را نداشتند با هنجارهای اجتماعی مبارزه می کند. یون هی برای تامین مخارج خانواده اش خود را جای برادرش می گذارد تا بتواند وارد دانشگاه معتبر سونگ کیونکوان شود و تحصیل کند.

۲. شکارچی شهر (۲۰۱۱)

مین یانگ در سریال اکشن «شکارچی شهر» نقش کیم نانا را بازی می کند. محافظی که در کاخ آبی (محل اقامت رئیس جمهور کره جنوبی) خدمت می کند. او با لی یون سونگ (لی مین هو)، که به عنوان متخصص فناوری اطلاعات در کاخ آبی مخفیانه کار می کند تا نقشه انتقام خود را اجرا کند، ملاقات می کند و با او همکاری می کند.

۳. شفا دهنده (۲۰۱۴)

مین یانگ در سریال «شفا دهنده» نقش خبرنگاری پرشور و جاه طلب به نام چا یون شین را بازی می کند. این سریال داستان سه نفر (شامل یک پیک شبانه به نام سئو جونگ هو و یک روزنامه‌نگار محبوب به نام کیم مون هو) را روایت می‌کند که گذشته تاریکشان به هم مرتبط شده‌اند.

۴. ملکه برای هفت روز (۲۰۱۷)

این سریال بر اساس داستان «ملکه شین معزول شده» از سلسله چوسون، مین یونگ در نقش شین چا کیونگ که تنها یک هفته پس از تاجگذاری اش به دلیل رقابت های جناحی و سیاسی کنار گذاشته شد، بازی می کند.

۵. کیم چه منشی است؟ (چه مشکلی با وزیر کیم دارد) (۲۰۱۸)

در این سریال کمدی عاشقانه موفق که حتی یک اقتباس فیلیپینی هم دارد، مین یانگ نقش کیم می سو را بازی می کند، یک منشی بسیار کارآمد که پس از اعلام استعفای رئیس خودخواهش (پارک سئو جون) را شوکه می کند. این باعث می‌شود که رئیس هر کاری که در توان دارد انجام دهد تا می‌سو را متقاعد کند که در کار بماند.

۶. زندگی خصوصی او (۲۰۱۹)

مین یانگ در سریال «زندگی خصوصی او» نقش سانگ دئوک می; متصدی موزه که مخفیانه یک سایت طرفداران یک ستاره کی پاپ را اداره می کند. وقتی شایعاتی در مورد رابطه داک می با خواننده مورد علاقه اش پخش می شود، او مجبور می شود وانمود کند که با رئیس جدیدش، رایان گلد (کیم جائه ووک) رابطه دارد.

۷. وقتی هوا خوب است (۲۰۲۰)

در این سریال عاشقانه با ریتمی آرام، مین یانگ نقش موک هه وون، نوازنده جوان ویولن سل را بازی می کند که پس از خسته شدن از زندگی شهری، سئول را ترک می کند و به زادگاهش بازمی گردد. جایی که او با همکلاسی سابق خود که اکنون یک کتابفروشی دارد (سو کانگ جون) ملاقات می کند و احساسات عاشقانه ای نسبت به او ایجاد می کند.

۸. با شوهرم ازدواج کن (۲۰۲۴)

مین یونگ در درام جذاب و انتقام جویانه «با شوهرم ازدواج کن» نقش زنی را بازی می کند که به او فرصتی دوباره برای زندگی داده می شود. این سریال حول محور کانگ جی وون (با بازی مین یانگ) می چرخد. زنی سرطانی که توسط شوهر نالایق و دوست صمیمی اما خیانتکارش به قتل می رسد. اما او به طور معجزه آسایی ۱۰ سال به عقب سفر می کند و این شانس را پیدا می کند که سرنوشت خود را تغییر دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا