بانک و بیمه

۹۰ درصد خانه های شهری استان سمنان فاقد پوشش بیمه هستند

هادی امیری در گفت و گو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۹۰ درصد واحدهای مسکونی شهری و به ویژه روستایی از پوشش بیمه ای برخوردار نیستند، گفت: از شهروندان می خواهم با توجه به حوادث غیرمترقبه مانند آتش سوزی، سیل، زلزله و… از اموال خود محافظت کنند. رانش زمین در استان رخ می دهد.

وی درباره به روز رسانی سرمایه در بیمه نامه اموال تاکید کرد: مردم باید سرمایه خود را در بیمه نامه اموال به روز کنند زیرا در روز زیان، قاعده نسبی اعمال می شود و هزینه زیان کمتر به آنها پرداخت می شود.

رئیس شورای هماهنگی بیمه استان سمنان به اهداف اصلی شرکت ها و صنعت بیمه برای افزایش ضریب نفوذ هزینه های زندگی پرداخت و تصریح کرد: بیمه عمر و پس انداز، بیمه عمر و وقف با بیمه حوادث انفرادی می تواند مکمل شهروندان باشد. در صورت بروز حوادث، مشمولان هزینه های بیمه ای پرداخت شده، بازپرداخت خواهند شد.

امیری با بیان اینکه مردم می توانند با پرداخت ۳۰۰ هزار تومان در سال از بیمه حوادث و پوشش های بیمه ای مربوطه بهره مند شوند، گفت: علاوه بر بیمه حوادث، افراد می توانند سالانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان نیز برای پوشش بیمه ای پرداخت کنند. آتش سوزی در مناطق مسکونی نیز سود خواهد برد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا