بانک و بیمه

۹۳ کیلو شمش طلا فروخته شد| حراج سکه فردا برگزار می‌شود

به گزارش افق میهن امروز (یکشنبه ششم) آبان ماه)، شصت و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادلات ارزی ایران برگزار شد که در آن مجموعاً ۹۳ کیلوگرم شمش طلا با عیار ۹۹۵/۱۰۰۰ در حراج های عمده و خرده فروشی طلا عرضه شد تالار معاملات این مرکز تمامی شمش های طلا به قیمت متوسط ​​به فروش می رسید. هر شمش طلای استاندارد پنج میلیارد و ۸۹۳ میلیون تومان توسط متقاضیان خرید و معامله شد.

از این رو اولین جلسه حراج شمش طلا بیست و هفتم برگزار شد دی از ماه ۱۴۰۲ تاکنون در مجموع ۱۱۴۰۹ کیلوگرم شمش طلا طی ۶۲ نوبت مزایده شمش معامله و معامله شد که بیش از ۵۱.۸ میلیارد تومان از طریق صادرات (از محل صادرکنندگان مکلف به پرداخت ارز) درآمدزایی داشته است. تعهدات) در چرخه اقتصادی کشور بازگشته است.

حراج بعدی شمش طلا چه زمانی برگزار می شود؟

بر اساس اعلام مرکز مبادلات ایران و طبق روال انجام حراج حضوری شمش طلا استاندارد در مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران مورخ ۱۸ اسفندماه. بهمن در ماه ۱۴۰۲ در سایت رسمی منتشر شد www.ice.irشصت و سومین حراج استاندارد شمش طلا در روز سه شنبه هشتم آبان در ماه ۱۴۰۳ انجام می شود و آخرین مهلت واریز وجه، دوشنبه (۷) نیمه شب است. آبان ماهانه) به ازای هر شمش طلا ۳۵۰ میلیون تومان.

صبح؛ هفتم آبان بیست و هفتمین ماه حراج سکه

بر اساس اعلام بیست و هفتمین حراج سکه طلای مرکز مبادلات ایران، حراج شماره ۲۷ سکه طلا روز دوشنبه (هفتم) برگزار شد. آبان ماه) و مهلت پرداخت امروز (یکشنبه ۶) از ساعت ۸ صبح الی ۲۳ است. آبان ماه) ضمنا آخرین مهلت ثبت سفارش دوشنبه ۷ از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۴:۰۰ می باشد آبان مدت یک ماه خواهد بود و کلیه اشخاص حقیقی دارای تابعیت ایرانی بالای ۱۸ سال می توانند در این مزایده شرکت کنند و حداکثر سفارش و حجم خرید برای هر متقاضی در مجموع پنج سکه می باشد. این ممکن است پنج ربع یا پنج نیم سکه یا پنج سکه کامل یا ترکیبی از هر سه شامل سکه کامل، نیم سکه و ربع سکه باشد، اما مجموع هر سه با هم نباید از پنج قطعه تجاوز کند.

باید گفت؛ تا امروز و طی ۲۶ جلسه حراج سکه طلا در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران، در مجموع ۳۹۷ هزار و ۹۲۱ قطعه سکه طلا به متقاضیان تعلق گرفت که ربع سکه از این تعداد ۲۱۱ هزار و ۷۸۸ قطعه نصف شد. سهم سکه ۷۵ هزار و ۶۵۳ قطعه و سهم کل سکه ۱۱۰ هزار و ۴۸۰ قطعه بود.

آگهی بیست و هفتمین حراج سکه طلا مرکز مبادلات ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا