بانک و بیمه

۹۸ درصد متقاضیان ارز اربعین را غیرحضوری خریدند

به گزارش افق میهن، اداره نظارت بر بازار ارز بانک مرکزی اعلام کرد: روز گذشته ۹۸ درصد زائران از طریق بسترهای فضای مجازی اقدام به ثبت نام و خرید ارز کردند.

امسال بله، روبیکا، ایگاپ، اسپینو و سایت های تجارت و بانک ملت به صورت غیرحضوری ارز اربعین را می فروشند. زائران پس از ثبت نام و واریز وجه باید در تاریخ توافق شده برای واریز وجه به شعبه منتخب مراجعه کنند.

ارز اربعین امسال در بیش از سه هزار شعبه و باجه هفت بانک عامل در مناطق شهری و روستایی کشور عرضه می شود و این فروش تا پایان سومین روز ادامه خواهد داشت. شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد. زائران بالای ۵ سال می توانند این ارز را حداکثر به مبلغ دویست هزار دینار عراق و به قیمت فروش مرکز مبادلات طلا و ارز ایران (ETS) خریداری کنند.

لازم به ذکر است سرپرستان خانوار در صورت در دست داشتن کلیه مدارک شناسایی و اعضای خانواده می توانند برای خرید ارز اربعین برای اعضای خانواده خود (همسر و فرزندان) به شعب این بانک مراجعه کنند. عدم حضور سایر اعضای خانواده در شعب فروش ارز مانعی ندارد و سرپرست خانوار می تواند با استفاده از کارت بانکی خود اقدام به خرید ارز برای اعضای خانواده خود کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا